رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«اولین جشنواره بینافرهنگی باران ۲۰۱۷» از ۱۵-۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، توسط کمپانی “تئاتر باران” و با همکاری کمپانی “تئاتر پوتلج”، برگزار می گردد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی تئاتر باران؛ در این جشنواره نمایش هایی از کشور ژاپن و ایتالیا به روی صحنه می روند. اجراهایی که با مدد فرهنگ و […]

«اولین جشنواره بینافرهنگی باران ۲۰۱۷» از ۱۵-۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، توسط کمپانی “تئاتر باران” و با همکاری کمپانی “تئاتر پوتلج”، برگزار می گردد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی تئاتر باران؛ در این جشنواره نمایش هایی از کشور ژاپن و ایتالیا به روی صحنه می روند. اجراهایی که با مدد فرهنگ و تکنولوژی، زبان و ارتباط فرهنگی را بهانه ای برای گفت و گو قرار داده اند.

طبق برنامه  ی اعلام شده؛ در مدت اقامت “پینو دی بودو” و اعضای گروه تئاتر “پوتلچ” و “کین یوشیمورا” در تهران، علاوه بر اجرای سه نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف»، «ساکورا» و «عاج معلق» ؛ سه کارگاه آموزشی پیشرفته نیز برای تعدادی از علاقمندان برگزار می گردد.

گفتنی است؛ نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» از کشور ایتالیا با بازی “ناتالی منتا” روایتگر زندگی “ادیت پیاف” یکی از معروف ترین خوانندگان جهان و نمایش “ساکورا؛ شکوفه‌ی آلبالو” بازگوکننده ی مرثیه؛ هیروشیما-ناکازاکی با بازی و کارگردانی “کین یوشیمورا” از کشور ژاپن است. همچنین نمایش “عاج معلق” به کارگردانی “پینو دیی بودو” و با بازی “ناتالی منتا”، “کین یوشیمورا”، “سوفیا گولیاس”؛ محصول کمپانی تئاتر پوتلچ ایتالیا، به عنوان سومین نمایش این جشنواره، داستان عشق و شعر است که در آن‌ زندگی‌ سه شخصیت با هم در آمیخته می‌شود.

همچنین در این دوره مقرر است؛ پرفورمنس «شهر نامرئی» با حضور هنرجویان ایرانی و هدایت پینو دی بودو در شهریور ماه امسال به تهیه کنندگی کمپانی باران اجرا شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار