رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
آغاز کوری و پایان تاریکی

گزارش سومین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر

آغاز کوری و پایان تاریکی به گزارش سینماخانه؛ در سومین روز از جشنواره جهانی فجر بیش از چهل فیلم در بخش‌های مختلف در پردیس چارسو، سینما فلسطین و سینما فرهنگ به نمایش درآمد. این روز با نمایش فیلم “کوری” اثر “ریشارد بوگایسکی” از کشور لهستان، آغاز و با فیلم “کوری” اثر “دنیل کاسترو زیمیرون” از کشور […]

آغاز کوری و پایان تاریکی

به گزارش سینماخانه؛ در سومین روز از جشنواره جهانی فجر بیش از چهل فیلم در بخش‌های مختلف در پردیس چارسو، سینما فلسطین و سینما فرهنگ به نمایش درآمد.

این روز با نمایش فیلم “کوری” اثر “ریشارد بوگایسکی” از کشور لهستان، آغاز و با فیلم “کوری” اثر “دنیل کاسترو زیمیرون” از کشور مکزیک، پایان یافت.

روایتی دراماتیک از مشکلات محیط زیست

سینما فلسطین سومین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر را با نمایش فیلم “نمک و آتش” اثر “ورنر هرتسوک” از کشور آلمان آغاز کرد.

داستان فیلم درباره گروهی تحقیقاتی است که برای ثبت گزارش از یک دریاچه نمک از آلمان سفر کرده اند اما وقتی به مقصد می رسند توسط گروهی ربوده میشوند.

این فیلم را “سحر عصرآزاد”، منتقد سینما و تلویزیون معرفی کرد. وی درباره این فیلم گفت: “هرستوک از فیلمسازان مطرح کشور آلمان است. او علاوه بر ساخت فیلم های بلند داستانی، فیلم های کوتاه و مستند نیز می‌سازد. فیلم “نمک و آتش” به صورت دراماتیک روایتگر مشکلات زیست محیطی و فوران آتشفشان ها است.”

عصرآزاد افزود: “در فیلم‌های این کارگردان ارتباط میان انسان و طبیعت بسیار وجود دارد و این فیلم هم در دشت‌‌های آلمان و بولیوی فیلمبرداری شده است.”

جوان و نگار در جشنواره

“رامبد جوان” برای نمایش آخرین اثر خود، “نگار”، در کاخ جشنواره حضور پیدا کرد.

این فیلم توسط رضا کیانیان معرفی شد. علاوه بر کیانیان و رامبد جوان، نگار جواهریان، بازیگر نقش اول فیلم “نگار” نیز در سالن نمایش حضور داشتند.

سانس فوق العاده برای کشتی بخار و قاتل کنگ فو

به دلیل استقبال زیاد مردم، فیلم “کشتی بخار بیل جونیور” اثر “باستر کیتون” و “چارلز رایسنر” و فیلم “قاتل کنگ فو” اثر “تدی چان” به سانس فوق العاده رسیدند.

فیلم “کشتی بخار بیل جونیور” ساعت ۲۱:۴۵ در سالن ۵ چارسو و فیلم “قاتل کنگ فو” ساعت ۲۲:۳۰ در سالن ۲ چارسو به نمایش درآمدند.

همچنین فیلم “آشوب” اثر “آکیرا کوروساوا” در روز چهارم جشنواره به صورت سانس فوق العاده ساعت ۱۱:۴۵ در سالن ۱ چارسو به نمایش درخواهد آمد.

بال های پدرم همراه با عوامل

ساعت ۲۱:۳۰ در سالن ۳ چارسو فیلم “بال های پدرم” از کشور ترکیه به نمایش درآمد.

“مازیار میری” که وظیفه معرفی این فیلم را بر عهده داشت، از کارگردان این فیلم، “کیوانچ سزر” برای معرفی فیلم خود دعوت کرد. کیوانچ سزر ابتدا از تماشاگران تشکر کرد و گفت: “برای اولین بار است که به ایران آمده ام و خوشحالم که در کشور زیبای شما هستم. امیدوارم از فیلم لذت ببرید.”

سینماخانه/ خبرنگار: فرشید حاجیان – عکاس: هادی صفی زاده

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار