رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «ایوان» به کارگردانی آلیونا داویدوا از روسیه در سینما فلسطین به نمایش درآمد و رضا کیانیان بازیگری را عنصر برجسته‌ای در فیلم دانست. به گزارش سینماه خانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، رضا کیانیان پیش از نمایش فیلم «ایوان» درباره آن بیان کرد: این فیلم […]

فیلم سینمایی «ایوان» به کارگردانی آلیونا داویدوا از روسیه در سینما فلسطین به نمایش درآمد و رضا کیانیان بازیگری را عنصر برجسته‌ای در فیلم دانست.

به گزارش سینماه خانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، رضا کیانیان پیش از نمایش فیلم «ایوان» درباره آن بیان کرد: این فیلم اولین تجربه کارگردان آن است که پیش از این فیلم‌های کوتاه ساخته بود. نکته‌ای که در این فیلم برای من خیلی جالب بود، بازی بازیگران آن بود که از بازیگر حرفه‌ای تا کودک را در آن می‌توانستیم ببینیم و مهم‌تر این که ارتباط خوبی با یکدیگر دارند.

او ادامه داد: «ایوان» وام دار فیلم‌های قدیمی روسیه است و در نتیجه خیلی به سینمای معاصر یا موج نوی ایران نزدیک می‌شود یعنی به روابط میان آدم‌ها بیشتر نگاه می‌کند و مسائل ساده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در ادامه این معرفی یکی از دستیارهای کارگردان در این فیلم که خودش هم کارگردان است و در ایران حضور داشت، روی صحنه حضور پیدا کرد و ضمن ابراز خوشحالی از اینکه فیلم‌شان در جشنواره فجر حضور دارد، گفت: این فیلم برای کارگردان آن اهمیت زیادی دارد و شاید کاستی‌هایی در آن باشد اما همه تلاشش را در ساخت آن انجام داده است.

او ادامه داد: فیلم سرنوشت انسانی را نشان دهند که برای غلبه با مشکلات چه برنامه‌ای دارد و می‌خواهد چکار کند. در واقع نشان می‌دهد که انسان نباید دست روی دست بگذارد و بنشیند و باید تلاش کند. در فیلم یک کودک به نقش اول فیلم یادآری می‌کند که باید در زندگی امید داشته باشد.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار