رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد که یک گروه تلوزیونی اینترنتی ضمن ثبت تصویری جشنواره اسپانسر این رویداد نیز است. کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره پخش زنده برنامه های جشنواره جهانی فیلم فجر از طریق تلویزیون تعاملی «تیوا» و اینکه جشنواره بر […]

مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد که یک گروه تلوزیونی اینترنتی ضمن ثبت تصویری جشنواره اسپانسر این رویداد نیز است.

کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره پخش زنده برنامه های جشنواره جهانی فیلم فجر از طریق تلویزیون تعاملی «تیوا» و اینکه جشنواره بر چه اساسی با این شرکت به توافق رسیده است، گفت: جشنواره باید ثبت تصویری شود و در آرشیو بماند و پخش زنده تمام ماجرا نیست.

وی افزود: مدیریت فعلی این گروه تلویزیونی با مهدی داوری تهیه کننده سینما است. این شبکه اینترنتی تلویزیون آی پی تی وی است که مجوز رسمی دارد و جزو شرکت های مادر این کار است، یعنی کاملا رسمی و قانونی به کار می پردازد.

مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره وظیفه ای که برعهده این شرکت است، توضیح داد: این گروه هم جشنواره را ثبت تصویری می کنند و هم روزی ۶ ساعت پخش زنده دارد که این پخش هم از سایت خودشان و ال ای دی های مجموعه چارسو انجام می شود. به عبارتی این گروه همه اتفاقات جشنواره را پوشش می دهد و یک تیم بزرگ هستند. این را هم باید بگویم که بین جشنواره و این گروه تلویزیونی پولی رد و بدل نشده است و آنها اسپانسر جشنواره در این بخش شده اند و هزینه های این کار با خودشان است.

کثیریان در پایان گفت: نمی دانم پخش زنده اختتامیه این جشنواره در قرارداد قید شده است یا نه اما قرارداد ما از روز اول تا روز پایان جشنواره است و همان طور که پیشتر گفتم این گروه اسپاسنر جشنواره هستند و هزینه ها را خودشان پرداخت می کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار