رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد. بهمن فرمان آرا پیش از نمایش فیلم در جشنواره جهانی فجر گفت: خوشحالم بالاخره پس از سه سال فیلم «دلم می‌خواد» امکان نمایش پیدا کرد. فیلم «دلم می‌خواد» پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ با حضور بهمن […]

فیلم «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

بهمن فرمان آرا پیش از نمایش فیلم در جشنواره جهانی فجر گفت: خوشحالم بالاخره پس از سه سال فیلم «دلم می‌خواد» امکان نمایش پیدا کرد.

فیلم «دلم می‌خواد» پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ با حضور بهمن فرمان آرا ، رضا کیانیان، مریم روبانی  و داود امیری برای اصحاب رسانه و منتقد در  کاخ سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر (پردیس سینمایی چارسو) نمایش داده شد.

بهمن فرمان آرا پیش از نمایش فیلم در سالن شماره دو پردیس چارسو گفت: بی‌نهایت خوشحالم که بالاخره این فیلم نمایش داده می‌شود. سه سال از عمر این فیلم می‌گذرد و چندین عید فطر قرار بوده اکران شود و نشده است.

وی همچنین افزود: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که نام این فیلم دلم می‌خواد برقصم بود ولی گفتند که به این اسم پروانه نمایش نمی‌دهند. من هم گفتم اگر رقص باشد می‌دانیم طرف می‌خواهد چه کند ولی الان معلوم نیست می‌خواهد چه کار کند که پاسخ دادند آن را خودمان یک فکری برایش می‌کنیم.

امیری فیلمبردار فیلم  «دلم می‌خواد» هم در سخنانی کوتاه بیان کرد: انتظار زیادی بود سه سال تا این فیلم دیده شود و الان خوشحالم در این جشنواره این اتفاق افتاده است.

همچنین این فیلم که در نخستین سانس برای اهالی رسانه در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در سالن دو پردیس سینمایی چارسو به نمایش در آمده بود، به علت استقبال اهالی رسانه و با تصمیم مدیریت کاخ جشنواره به سانس ویژه رسید و در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شب در سالن دو پردیس چارسو برای دومین بار به نمایش درآمد.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار