رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

«امپراطور هراس» نوشته‌ جولی اُتساکا ، داستان یک خانواده‌ ژاپنی- امریکایی است که بهروز رضوی از امشب به مدت یک هفته از برنامه «کتاب شب» رادیو تهران روایت می کند. به نقل از شبکه رادیویی تهران، برنامه کتاب شب رادیو تهران امشب با صدای بهروز رضوی داستان ساده اما پر از هیجان امپراطور هراس را با […]

«امپراطور هراس» نوشته‌ جولی اُتساکا ، داستان یک خانواده‌ ژاپنی- امریکایی است که بهروز رضوی از امشب به مدت یک هفته از برنامه «کتاب شب» رادیو تهران روایت می کند.

به نقل از شبکه رادیویی تهران، برنامه کتاب شب رادیو تهران امشب با صدای بهروز رضوی داستان ساده اما پر از هیجان امپراطور هراس را با ترجمه‌ روشنک ضرابی نقل می کند.

جولی اوتساکا نویسنده زن معاصر ژاپنی آمریکایی است که به خاطر نگارش رمان های تاریخی اش از شهرت جهانی برخوردار است.

داستان این رمان از این قرار است که رئیس‌جمهور وقت امریکا، در خلال روزهای جنگ جهانی دوم فرمان حکم اخراج، توقف و اخراج تمام شهروندان ژاپنی-امریکایی را جهت امنیت ملی و جلوگیری از هر نوع کارشکنی و خرابکاری صادر می کند.

طی این فرمان، برای شهروندان ژاپنی-امریکایی مقرارت حکومت نظامی وضع می شود، به‌طوری که حق مسافرت از شهری به شهر دیگر را نداشتند. به روزهایی که هزاران ژاپنی باید خانه و زندگی‌شان را رها کرده و بدون هیچ دلیل و قانونی، ضمن از دست دادن تمام حقوق شهروندی و انسانی خود، به اردوگاهی میان بیابان‌های یوتا بروند.

برنامه «کتاب شب» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هر شب پخش می شود.

رضا قربانی و تهیه کننده، بهروز رضویی گوینده، محمدباقر رضایی نویسنده و کارشناس، محسن حکیم معانی کارشناس و مشاور محتوایی سایر عواملی هستند که با برنامه کتاب شب همکاری می کنند.

مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۹۴ می‌توانند کتاب های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده شود.

منبع: جام جم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار