رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پروانه نمایش «سوفی و دیوانه» صادر شد. به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» ساخته و تولید سال ۱۳۹۵ است که در آخرین جلسه شورای نظارت و ارزشیابی، به اتفاق آرا پروانه نمایش دریافت کرد. «سوفی و دیوانه» درامی عاشقانه و متفاوت است که فیلمنامه آن توسط مهدی سجاده‌چی و مهدی […]

پروانه نمایش «سوفی و دیوانه» صادر شد.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» ساخته و تولید سال ۱۳۹۵ است که در آخرین جلسه شورای نظارت و ارزشیابی، به اتفاق آرا پروانه نمایش دریافت کرد.

«سوفی و دیوانه» درامی عاشقانه و متفاوت است که فیلمنامه آن توسط مهدی سجاده‌چی و مهدی کرم‌پور به نگارش درآمده و پس از عاشقانه «پل چوبی»، پنجمین فیلم کرم‌پور در مقام کارگردان است که ساختاری متفاوت برخوردار است.

امیر جعفری و به‌آفرید غفاریان بازیگران اصلی این فیلم هستند و بازیگران دیگری چون محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، الهه حصاری و سعید امیر سلیمانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین رضا یزدانی خواننده شناخته شده ایرانی نیز در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارد و دومین همکاری خود با کرم پور را پس از اپیزود «تهران سیم آخر» از فیلم «طهران تهران»  تجربه می کند.

پخش این فیلم سینمایی هم برعهده موسسه فیلمیران خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار