رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلمبردارى فیلم سینمایی «خیابان دیوار» به کارگردانی بهمن کامیار از نیمه گذشته و طبق برنامه ریزى هاى صورت گرفته تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.  محسن کیایی و رعنا آزادی ور که در روزهای گذشته برای حضور در «خیابان دیوار» به توافق رسیده بودند به مجموعه بازیگران دومین ساخته سینمایی بهمن کامیار پیوستند و […]

فیلمبردارى فیلم سینمایی «خیابان دیوار» به کارگردانی بهمن کامیار از نیمه گذشته و طبق برنامه ریزى هاى صورت گرفته تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

 محسن کیایی و رعنا آزادی ور که در روزهای گذشته برای حضور در «خیابان دیوار» به توافق رسیده بودند به مجموعه بازیگران دومین ساخته سینمایی بهمن کامیار پیوستند و بازی خود را در مقابل دوربین آغاز کردند.

بر اساس این خبر بیش از ۶۰ درصد از فیلمبرداری «خیابان دیوار» گذشته است و احتمالا برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

«خیابان دیوار» مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می شود و در پی حل و مکاشفه آن است.

ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، رویا جاویدنیا، احسان امانی و معصومه رحمانی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر تولید: سجاد رحیمی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: حجت اشتری، صدابردار: امیر نوبخت و دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: زینب نصرالهی.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار