رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • جمعه 22 اردیبهشت 1396 - 12:29
  • کد خبر : 8764
  • تئاتر
  • چاپ خبر : فراخوان نخستین جایزه فرهنگی هنری تئاتر کمدی تهران منتشر شد/یادمانی برای مرتضی احمدی

اداره کل هنرهای نمایشی با هدف کمک به ارتقاء کیفی و محتوایی نمایش های کمدی ، «نخستین جایزه فرهنگی هنری تئاتر کمدی تهران» را ویژه نمایش های کمدی اجرا شده در سطح تهران بزرگ برگزار می کند.  به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، این جایزه فرهنگی و هنری با هدف کمک به ایجاد […]

اداره کل هنرهای نمایشی با هدف کمک به ارتقاء کیفی و محتوایی نمایش های کمدی ، «نخستین جایزه فرهنگی هنری تئاتر کمدی تهران» را ویژه نمایش های کمدی اجرا شده در سطح تهران بزرگ برگزار می کند.

 به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، این جایزه فرهنگی و هنری با هدف کمک به ایجاد همدلی و همگرایی هر چه بیشتر در بین فعالان تئاتر کمدی، کمک به ارتقای سطح کیفی تئاتر کمدی، نمونه‌سازی و ارائه الگوی مناسب برای این گونه نمایشی، کمک به اعتلای سلامت اخلاقی حوزه تئاتر کمدی و ایجاد فضای مناسب در راستای بهره‌مندی بیشتر خانواده ایرانی از آثار نمایشی کمدی، تلاش در افزایش روحیه نشاط و شادی بر مبنای فرهنگ اصیل ایران اسلامی، تلاش در افزایش انسجام صنفی و حرفه‌ای گروه‌های نمایش کمدی و ارتقای کیفی رشته های مختلف نمایش کمدی از طریق سنجش و داوری کارشناسان در سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

مطابق فراخوان تمامی آثار نمایشی که مجوز اجرای عمومی خود را از کار گروه تئاتر کمدی شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی دریافت کرده‌اند، الزاماً در این ارزیابی حاضر خواهند بود. این ارزیابی مختص نمایش‌هایی است که در بازه زمانی هفتم فروردین ماه (روزهای ملی نمایشی) تا ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ به اجرای عمومی در آمده‌اند.

نخستین جایزه فرهنگی هنری تئاتر کمدی تهران در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری زن و مرد، طراحی صحنه، طراحی نور، طراحی لباس، طراحی گریم، طراحی پوستر، بروشور، هویت بصری و تبلیغات مجازی برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

ملاک سنجش این جایزه فرهنگی هنری معطوف به ارزش‌های فرهنگی حاکم بر جامعه و شئونات اسلامی است و به آثاری که موازین اخلاقی را رعایت کرده و از طریق نمایش شان باعث ارتقای اخلاق و ارزش‌های معنوی در جامعه شده‌اند، توجه بیشتری خواهد داشت.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار