رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مصطفی کیایی با اشاره به اینکه سریال «لیلای من» را نیمه دوم سال جلوی دوربین می برد، از ساخت فیلم سینمایی «پلاسکو» خبر داد که در آن به آتش گرفتن ساختمان پلاسکو پرداخته می‌شود. مصطفی کیایی کارگردان و تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه مقدمات ساخت سریال شبکه نمایش خانگی «لیلای من» در حال آماده شدن […]

مصطفی کیایی با اشاره به اینکه سریال «لیلای من» را نیمه دوم سال جلوی دوربین می برد، از ساخت فیلم سینمایی «پلاسکو» خبر داد که در آن به آتش گرفتن ساختمان پلاسکو پرداخته می‌شود.

مصطفی کیایی کارگردان و تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه مقدمات ساخت سریال شبکه نمایش خانگی «لیلای من» در حال آماده شدن است، گفت: در تلاش هستیم تا منابع مالی این پروژه شبکه نمایش خانگی را تامین کنیم و امیدوارم در صورتی که همه برنامه ها به خوبی پیش برود، این سریال را ۶ ماه دوم سال جلوی دوربین ببریم.

وی ادامه داد: «لیلای من» یک سریال ملودرام و بسیار پرتعلیق و پرکشش است که می تواند در جذب مخاطب در شبکه نمایش خانگی موفق باشد.

کارگردان فیلم سینمایی «بارکد» توضیح داد: فکر می کنم همیشه قصه می تواند حرف اول را در جذب مخاطب داشته باشد، اگر قصه بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، مردم نیز حاضر هستند تا هفته به هفته منتظر دیدن قسمت های جدید یک سریال در شبکه نمایش خانگی باشند.

وی تاکید کرد: ما در کشور سریال های موفقی داشتیم که توانسته بود مخاطبان خود را جذب کند به عنوان مثال سریالی مانند «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی جزو سریال های موق در شبکه نمایش خانگی بود. فکر می کنم یکی از دلایل موفقیت این سریال نوع روایت، شخصیت ها و داستان هایی بود که برای مردم جذاب شده بود.

کارگردان فیلم سینمایی «خط ویژه» ادامه داد: فکر می کنم هر اثری که قصه خوبی داشته باشد می تواند به راحتی با مردم ارتباط برقرار کند.

وی درباره «لیلای من» بیان کرد: مدل داستان این سریال به گونه ای است که می تواند چند فصل ادامه داشته باشد، اما ما در حال حاضر برای ۳۰ قسمت این سریال را طراحی کرده ایم.

کیایی در پایان با اشاره به اینکه قبل از ساخت این سریال یک فیلم سینمایی جلوی دوربین می برد، گفت: نام این فیلم سینمایی «پلاسکو» است که واقعه پلاسکو در دل این داستان قرار دارد و فیلمنامه این اثر تا یک ماه دیگر آماده می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار