رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برلین سال ۱۹۸۹، در بهبوه جنگ سرد و دیوارهِ بین آلمان شرقی و غربی، مامور زنی جاسوس با بازی چارلیز ترون از سوی MI6 مامور شده است تا لیستی از ماموران دوجانبه بین دو نیروهای شرقی و غربی را تهیه کند. اطلاعات تهیه شده از سوی این مامور، در بررسی‌های سازمان اطلاعات شوری یا ک.گ.ب […]

برلین سال ۱۹۸۹، در بهبوه جنگ سرد و دیوارهِ بین آلمان شرقی و غربی، مامور زنی جاسوس با بازی چارلیز ترون از سوی MI6 مامور شده است تا لیستی از ماموران دوجانبه بین دو نیروهای شرقی و غربی را تهیه کند. اطلاعات تهیه شده از سوی این مامور، در بررسی‌های سازمان اطلاعات شوری یا ک.گ.ب بسیار مهم ارزیابی میشود و از این رو بدست آوردن این لیست در الویت کاری سازمان ک.گ.ب قرار می گیرد. چارلیز ترون در قالب نقش شخصیت “لورانی بروگتون”، همان جاسوس MI6 معرفی می شود که با ورود خود به آلمان شرقی، دردسر بسیار بزرگی را برای خود به وجود می‌آورد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی کارگردان فیلم، “دیوید لیتچ”، ترون در فیلم بلوند اتمی، بزن بهادری متفاوت و جدید است.

دیوید لیتچ که در پروژه سینمائی “جان ویک” نیز فعالیت داشته، گفته است که “فیلم بلوند اتمی ساخته‌ای در ژانر تریلر، اکشن جاسوسی متداول این روزهای سینما نخواهد بود و فیلم داستانی متفاوت تر از آثار حال حاضر و بسیار گیرایی را منعکس می کند. بر اساس گفته‌های کارگردان فیلم، “چارلیز ترون متفاوت‌ترین نقش خود را بازی کرده است، جایی که رئیس منطقه برلین سازمان MI6، با بازی “جمیز مک‌آوی” نیز به دنبال “لورانی” است و او را در مخمصه خاصی از اطلاعات بدست آمده قرار خواهد داد. لیتچ، همچنین از ارتباط شخصیت ایفا شده توسط “سوفیا بوئوتلا” در قالب “دالفین” نیز گفت؛ تنها از او به عنوان، “ماموری که اطلاعات را نسبت به رئیس بخش MI6، به لورانی بروگتون” منتقل می کند” اکتفا کرد. (سوفیا بوئوتلا بیشتر برای بازی در فیلم “کینگزمن: سرویس مخفی” شناخته می شود) اگر فیلم بلوند اتمی را بر اساس رمان گرافیکی الهام گرفته شده خود، اثری با ریشه‌های جیمز باند معرفی کنیم، اشتباه نگفته‌ایم، چرا که در فیلم بلوند اتمی نیز فاکتورهای نسبتا مشابهی از این فرانچایز قدیمی دیده می شود، جایی که مامور جذاب MI6، این بار با ظاهر زنانه و با همکاری با سازمان اطلاعاتی و CIA به دنبال حقیقت ماجرای خود است. “جان گودمن” در این فیلم، نقش مامور سازمان CIA یا نماینده این سازمان در برلین را بر عهده خواهد داشت.

دیوید لیتچ متعقد است که فیلم بلوند اتمی در دسته فیلم‌های پانک-راک و جاسوسی آن زمان (سال‌های هشتاد) طبقه بندی می شود، چرا که به گفته لیتچ، خواننده معروف “دیوید بوئی” نیز قرار بود در فیلم بازی کند و حتی از سناریو نوشته شده برای شخصیت او که در سال‌های ۸۰ و مطابق با خط زمانی فیلم بوده است، کاملا راضی بوده ولی او در نهایت نتوانست از پس کار برآید و خود را به پروژه برساند. کارگردان فیلم “بلوند اتمی” اطلاعات بیشتری از فیلم خود داده و گفته است که نقش در نظر گرفته شده برای “بوئی” در قالب یک عالی رتبه سازمان MI6 بوده که در نهایت این امر محقق نشد.

منبع: فیلمجی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار