رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

هادی حجازی‌فر بازیگر نقش شهید احمد متوسلیان در فیلم  “ایستاده در غبار”  و کمال “ماجرای نیمروز” ؛ در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: “لایِ بحث‌های داغِ انتخاباتیِ این روزها، دوستی گفت چه خوب که تو اعلام موضِع نکردی. گفتم خُب من فامیل‌ها و  دوستان ِ درجه یک و نزدیکی از تمام طرف‌های درگیر انتخابات دارم […]

هادی حجازی‌فر بازیگر نقش شهید احمد متوسلیان در فیلم  “ایستاده در غبار”  و کمال “ماجرای نیمروز” ؛ در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

“لایِ بحث‌های داغِ انتخاباتیِ این روزها، دوستی گفت چه خوب که تو اعلام موضِع نکردی.

گفتم خُب من فامیل‌ها و  دوستان ِ درجه یک و نزدیکی از تمام طرف‌های درگیر انتخابات دارم که پیگیرِ مطالبِ من هستند و دوست ندارم حتی برای یک لحظه ناراحت‌شان کنم و صد البته هرگز حاضر نیستم در یک فضای عمومی به دلایل انتخاب آنها توهین کنم یا بالعکس!

زد روی شانه‌ام و گفت اینها که می‌گویی درست اما سکوت برای آینده کاری‌ات هم خوب است!

به خودم گفتم نکند واقعاً از سر مصلحت‌اندیشی باشد؟ چیزی که از آن بی‌بهره‌ام و صداقت و روراست بودن را بهترین می‌دانم. پس این‌بار و به جبرانِ مصلحت‌اندیشیِ احتمالی و برایِ تنبیهِ خودم در روزهای گذشته تصمیم گرفتم لیستِ تمام رأی‌هایی که داده‌ام را منتشر کنم.

شما به هر کسی که دوست دارید رأی بدهید. من هزار دلیل محکم دارم و از همه مهم‌تر پسرم هامون ولی خُب شاید شما هزار و یک دلیل داشته باشید برای رأی دادن به دیگری.

رأی‌های عجیبِ یکی دو دوره من هم داستان‌های عجیب و خوشمزه‌ای دارد که به موقع و برای تفنن و شناخت بازگو خواهم کرد.”

ا.ش.شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار