رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 15:17
  • کد خبر : 8980
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اجرای نمایش محیطی «نرگس» تا پایان اردیبهشت
پس از موفقیت در جشنواره تئاتر دانشگاهی

اجرای نمایش محیطی «نرگس» تا پایان اردیبهشت

نمایش محیطی «نرگس» کاری از گروه تئاتر کاریز روایتی از اتفاقاتی است که تماشاگر نیز در آن همراه و دخیل می‌شود. حسین توازنی‌زاده که سال گذشته برای نمایش «پروانه» موفق به کسب تندیس بهترین طرح و ایده اجرایی از سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد، امسال با اجرای نمایش «نرگس» در بخش تجربه‌های اجرای بیستمین جشنواره […]

نمایش محیطی «نرگس» کاری از گروه تئاتر کاریز روایتی از اتفاقاتی است که تماشاگر نیز در آن همراه و دخیل می‌شود.

حسین توازنی‌زاده که سال گذشته برای نمایش «پروانه» موفق به کسب تندیس بهترین طرح و ایده اجرایی از سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد، امسال با اجرای نمایش «نرگس» در بخش تجربه‌های اجرای بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی توانست تندیس و دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کند. این نمایش امسال در حالی مورد تقدیر جشنواره دانشگاهی قرار گرفت که قرار بود در این دوره تنها از یک کار تقدیر شود اما در شور نهایی هیات داوران با توجه به ظرفیت بازیگران نمایش «نرگس»، لوح تقدیر این بخش را به بازیگران این نمایش نیز اهدا کرد.

نمایش «نرگس» که به عنوان یکی از آثار منتخب به سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شده، با نقش آفرینی آیدا توتونچی، پردیس حسامی، مینا زمان، پرستو قربانی و پویان محمودی، در هر نوبت اجرای خود تنها پذیرای ۴ تماشاگر است.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از: علی احمدی و سینا همای (گروه کارگردانی)، محمد محقق منتظری و فرید یوسفی (مشاورین کارگردان)، مهدی وکیلی  (موسیقی)، نگار باقری (طراح لباس)، علی احمدی (مدیرتولید)، سعید وکیلی (طراح پوستر و بروشور)، پرهام رستم آبادی، میثم نصراصفهانی (دستیاران کارگردان)، وحید علیمردانی (عکاس) سینا همای و وحید علیمردانی(ساخت تیزر).

نمایش «نرگس» تا روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه جاری هر روز در دو سانس ۱۶ و ۱۸:۳۰ در خیابان وصال شیرازی، خیابان ایتالیای شرقی، جنب خانه سهیلی، پلاک ۵۴ اجرا می‌شود.

منبع: ایران تئاتر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار