رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها پس از پیروزی حسن روحانی در کارزار انتخابات مربوط به رضا کیانیان بود که با انتشار متنی را در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد: “از این لحظه به بعد همه حامیان روحانی را پرسشگر دانست و خواستار عذرخواهی وزیر ارشاد به خاطر صحبت‌هایش درباره هنرمندان نیز شد. او در ابتدای این […]

یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها پس از پیروزی حسن روحانی در کارزار انتخابات مربوط به رضا کیانیان بود که با انتشار متنی را در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد:

“از این لحظه به بعد همه حامیان روحانی را پرسشگر دانست و خواستار عذرخواهی وزیر ارشاد به خاطر صحبت‌هایش درباره هنرمندان نیز شد.

او در ابتدای این متن می‌نویسد: «هموطنان عزیزِ خارج و داخل کشور! تبریک براى گام بزرگى که برداشتیم… تبریک براى گذر از دودلى‌ها و بى تفاوتى‌ها… تبریک براى درک مان از شرایط امروز! تبریک براى پشت کردن به پوپولیسم! به قول بزرگى، حوادث تاریخى بار اول شکل تراژیک دارند، ولى بار دوم به کمدى تبدیل خواهند شد! مثل پوپولیسم! هموطنان عزیزم من اصلا خوشحال نیستم براى برد جناحى! هرگز!. چون جناحی فکر نمى‌کنم.. خوشحالم براى آینده ایران.»

او نوشته‌اش را این‌طور ادامه می‌دهد: «از این لحظه به بعد همه ما پرسشگریم! و رئیس جمهور و وزراى ایشان باید پاسخگو باشند… به همه ما! و همین اول بِسْم الله، از وزیر ارشاد مى‌خواهم به خاطر توهین ناخواسته‌اى که دیروز به هنرمندان کرده‌اند با صداى بلند عذرخواهى کنند!

مى‌دانیم اگر رئیس‌جمهور هست، به خاطر این ست که مردم هستند! و به او رأى مى‌دهند! و اگر وزیر ارشادى هست، چون هنرمندان هستند! وزارت ارشاد بدون هنرمندان معنا ندارد! و اگر هنرمندان وارد عرصه انتخابات مى‌شوند به خاطر احساس مسئولیتى ست که براى آینده کشور دارند! نه براى خوش‌خدمتى!

بدانید! هنرمندان، مطربان آماده به خدمت وزارت نیستند! که به اشاره‌اى خوش‌رقصى کنند! منتظر توضیح و عذرخواهى شما هستم!» او این نوشته را با هشتگ چند میلیون پرسشگر، چند میلیون همصدا منتشر کرده است.”

گفتنی است؛ سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد در پای صندوق رای حسینیه جماران در گفت‌وگویی با اشاره به گفتمان نامزد رقیب، رای به آن را رای به توهین، جزمیت و خشونت دانست و در پایان مصاحبه در لحنی کنایه آمیز به جناح رقیب گفت : «من به کاندیدای عزیز رقیب پیام میدم اگر نیاز به هنرمندان داشتی به من پیغام میدادی من برایت می‌فرستادم!»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار