رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه این هفته‌ کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند «صدای سکوت» ساخته پناه‌برخدا رضایی اختصاص یافته است.  به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶ در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش […]

برنامه این هفته‌ کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند «صدای سکوت» ساخته پناه‌برخدا رضایی اختصاص یافته است.

 به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶ در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی در آمده و سپس با حضور پناه‌برخدا رضایی، امید نجوان و نیما عباسپور مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

مستند «صدای سکوت» در مدت زمان ۷۲ دقیقه، روایت تکان‌دهنده‌ عکاسان ایرانی درباره‌ جنایات جنگی و بمب‌های شیمیایی دشمن بعثی را بازگو می‌کند.

این فیلم برای اولین بار در بخش مسابقه ملی، مسابقه بین‌الملل و جایزه شهید آوینی دهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به نمایش درآمد.

گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم مستند «صدای سکوت» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (۳۱ اردیبهشت‌ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار