رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نمایش “مروارید” با طراحی و کارگردانی قطب‌الدین صادقی در اجرایی ویژه، روز شنبه ۶ خرداد روی صحنه می‌رود. به نقل از روابط عمومی نمایش “مروارید”، این نمایش با طراحی، نویسندگی و کارگردانی قطب‌الدین صادقی، روز شنبه ششم خردادماه میزبان مخاطبان و هنرمندان است. در این اثر نمایشی که بخشی از تاریخ حمله مغول به ایران، […]

نمایش “مروارید” با طراحی و کارگردانی قطب‌الدین صادقی در اجرایی ویژه، روز شنبه ۶ خرداد روی صحنه می‌رود.

به نقل از روابط عمومی نمایش “مروارید”، این نمایش با طراحی، نویسندگی و کارگردانی قطب‌الدین صادقی، روز شنبه ششم خردادماه میزبان مخاطبان و هنرمندان است.

در این اثر نمایشی که بخشی از تاریخ حمله مغول به ایران، بر اساس کتاب جهانگشای  جوینی نوشته عطا ملک جوینی روایت می‌شودد، بازیگرانی همچون مانلی حسین‌پور، سروش طاهری، شیما حکیم پور و محمدرضا آزادفرد به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این نمایش ۵۵ دقیقه‌ای می‌توان به دستیار کارگردان: پرستو علیزاد، طراح لباس: مقدی شامیریان، آهنگساز: مهدی حسنی، طراح پوستر: مهدی دوایی، عکاسان: اختر تاجیک و کورش برزی، مشاور رسانه‌ای: امین کردبچه چنگی، تبلیغات: گروه تئاتر مارکت و مدیر روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر اشاره کرد.

این گروه تخفیف ویژه‌ای برای دانشجویان تمامی رشته‌ها نیز در نظر گرفته است و بر این اساس دانشجویان همه رشته‌ها با ۵۰ درصد تخفیف و از طریق مراجعه به گیشه تماشاخانه یا مراجعه به سایت خرید به آدرس www.tiwall.com/store/morvarid3  می‌توانند، بلیت این نمایش را دریافت نمایند.

نمایش “مروارید” از ۱۹ اردیبهشت  تا ۱۹ خردادماه  هر روز، ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه ایرانشهر به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، پارک هنرمندان، تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار