رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

سومین جشن عکاسان سینمای ایران به دبیری حافظ احمدی ۱۹ خرداد ماه برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان سینمای ایران، در سومین جشن عکاسان سینمای ایران طبق روال دوره‌های پیشین جشن انجمن عکاسان سینمای ایران به بهترین آثار عکاسی در سینمای ایران و همچنین سینماگرانی که توجه ویژه به عکس فیلم دارند، […]

سومین جشن عکاسان سینمای ایران به دبیری حافظ احمدی ۱۹ خرداد ماه برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان سینمای ایران، در سومین جشن عکاسان سینمای ایران طبق روال دوره‌های پیشین جشن انجمن عکاسان سینمای ایران به بهترین آثار عکاسی در سینمای ایران و همچنین سینماگرانی که توجه ویژه به عکس فیلم دارند، جوایزی اهدا می‌شود. مهدی پاکدل نیز به عنوان مشاور دبیر در این دوره از برگزاری جشن حضور دارد.

در این جشنواره مردم و علاقمندان می‌توانند از طریق نصب نسخه جدید اپلیکیشن «پات» و انجام یک نظرسنجی، عکس و عکاس منتخب‌شان را از میان ۱۲ عکس برگزیده که دراین نرم افزار وجود دارد، انتخاب کنند. البته این امکان نیز وجود دارد که در این نظرسنجی، بازیگر محبوب مردم نیز انتخاب شود.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش علاوه بر حمایت از این جشن با ایجاد بستر جدید در نرم افزار «پات» مسابقه انتخاب بهترین عکس منتخب از دیدگاه مردم را برگزار می‌کند.

گفتنی است کیف پول الکترونیکی ۱۰۰ نفر از کسانی که از طریق «پات» به عکس برگزیده خود رای دهند، به اندازه صد هزار تومان شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند از طریق این کیف پول الکترونیکی نرم افزار «پات»، پرداخت‌های الکترونیکی خود را انجام دهند.

نرم افزار «پات» را هم اکنون می‌توانید از طریق سایت «بازار»، «کندو»، «مایکت» و یا با مراجعه به سایت شر کت کارت اعتباری ایران کیش به آدرس WWW.KICCC.COM دانلود کنید.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار