رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 17 April

تارنمای شبکه بلومبرگ خبر داد که یکی از کارگردانان بنام آمریکایی مستندی از زندگی پوتین ساخته که وی از توانایی جسمانی خود تا سپر موشکی آمریکا به اظهار نظر می پردازد. اولیور استون کارگردان بنام آمریکایی مصاحبه ای چهار قسمتی از زندگی و شخصیت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ساخته است که از ۱۲ تا […]

تارنمای شبکه بلومبرگ خبر داد که یکی از کارگردانان بنام آمریکایی مستندی از زندگی پوتین ساخته که وی از توانایی جسمانی خود تا سپر موشکی آمریکا به اظهار نظر می پردازد.

اولیور استون کارگردان بنام آمریکایی مصاحبه ای چهار قسمتی از زندگی و شخصیت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ساخته است که از ۱۲ تا ۱۵ ژوئن (۲۲ تا ۲۵ خرداد) از شبکه آمریکایی شوتایم پخش می شود.
استون که ساخت فیلم های جی اف کی و وال استریت را در کارنامه خود دارد از ژوئیه ۲۰۱۵ تا فوریه ۲۰۱۷ (تیر ۱۳۹۴ تا بهمن ۱۳۹۶) بارها با پوتین دیدار و گفت و گو کرد تا بینندگان مستند خود را با زندگی یکی از قدرتمندترین و مرموزترین رهبران دنیا آشنا کند.
این مستند در ۴ قسمت دو ساعته تهیه شده و شبکه بلومبرگ که توانسته به نخستین قسمت دست یابد، آن را فاقد اطلاعات جدیدی از مامور سابق کا گ ب که ۱۷ سال است بر روسیه حکمرانی می کند، خواند.
به نوشته بلومبرگ، پوتین در این مستند استون را سوار ماشین خود کرده و در خیابان های شلوغ مسکو رانندگی می کند.
وی همزمان با نمایش بخش های مختلف کاخ کرملین به استون، گفت که در دوران ریاست جمهوری خود حتی یک روز هم مرخصی نگرفته چون مرد است. وی افزود: من زن نیستم و به همین دلیل روز بدی در زندگی خود ندارم. قصد توهین به هیچ کس را ندارم. دوره های طبیعی خاصی وجود دارد.
پوتین دراین مصاحبه در ارتباط با کارمند فراری آژانس امنیت ملی آمریکا که در مسکو به سر می برد، گفت: در چین برای نخستین بار با آقای اسنودن ارتباط برقرار کردیم. وی در ادامه با اشاره به آنکه روسیه به اسنودن پیشنهاد پناهندگی داد، گفت: آن زمان به ما گفتند که این فرد می خواهد علیه نقض حقوق بشر مبارزه کند.
دربخش دیگری از این مستند پوتین دیده می شود که به ورزش مورد علاقه خود یعنی هاکی روی یخ مشغول است و با دستگاه های بدنسازی کار می کند. وی به استون گفت که هر روز وزنه زده و شنا می کند.
بلومبرگ در انتقاد از مستند استون نوشت که این کارگردان آمریکایی که سه بار برنده جایزه اسکار شده است از سبک گفت و گو برای تهیه جدیدترین اثر خود استفاده کرده که این امر موجب شده تا صحت و سقم گفته های پوتین بررسی نشود و چهره های مخالف او مجالی برای اظهار نظر نداشته باشند.
پوتین در این مستند در ارتباط با برنامه سپر موشکی آمریکا گفت: امروزه دیگر سپر موشکی محافظ خاک آمریکا نیست. وی در این بخش از گفت و گو که همزمان با روز استقلال آمریکا انجام شده بود به استون گفت که در صورت بروز جنگ میان قدرتهای اتمی هیچ کس زنده نخواهد ماند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار