رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به دنبال حادثه تروریستی روزهای گذشته در تهران، بخش محله ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به فیلم‌های کوتاه موبایلی یا حرفه‌ای و یا انیمیشن با موضوع «شهر امن» جایزه ویژه اهدا می‌کند.  به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دنبال حملات تروریستی چند روز قبل به تهران شورای […]

به دنبال حادثه تروریستی روزهای گذشته در تهران، بخش محله ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به فیلم‌های کوتاه موبایلی یا حرفه‌ای و یا انیمیشن با موضوع «شهر امن» جایزه ویژه اهدا می‌کند.

 به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دنبال حملات تروریستی چند روز قبل به تهران شورای برگزاری جشنواره فیلم شهر جایزه‌ ویژه‌ای را برای فیلم‌های کوتاه حداکثر تا ۱۲۰ ثانیه‌ و با موضوع «شهر امن» در نظر گرفته است. این فیلم‌ها می‌توانند مربوط به هر یک از شهرهای ایران باشند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

این فیلم‌ها در دو قالب مستند یا داستانی، می‌توانند با تلفن همراه و یا دوربین‌های تصویربرداری تولید شوند و انیمیشن‌های کوتاه نیز مورد پذیرش خواهند بود.

اعضای هیات داوری بخش محله جشنواره شهر از میان سینماگران و کارشناسان شهری انتخاب می‌شوند و تمامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه، گواهی شرکت دریافت می‌کنند.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ خردادماه از طریق سایت رسمی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به آدرس www.urbanfilmfest.org ثبت‌نام و اصل فیلم را بر اساس فراخوان اعلام شده در سایت، به دبیرخانه جشنواره واقع در پردیس سینمایی ملت ارسال کنند.

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر نیمه اول مردادماه به دبیری سیدعلی احمدی در تهران برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار