رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در صورتی که قرار باشد برد پیت از هالیوود بازنشسته شود، شاید بتواند شغل دیگری به عنوان یک کارشناس هواشناسی به دست بیاورد! به نقل از تایم، برد پیت بازیگر «ماشین جنگ» نشان داد می‌تواند یک تغییر شغلی خیلی قابل توجه ایجاد کند. وی با حضور در برنامه نمایش جیم جفریز در نقش یک کارشناس هواشناسی […]

در صورتی که قرار باشد برد پیت از هالیوود بازنشسته شود، شاید بتواند شغل دیگری به عنوان یک کارشناس هواشناسی به دست بیاورد!

به نقل از تایم، برد پیت بازیگر «ماشین جنگ» نشان داد می‌تواند یک تغییر شغلی خیلی قابل توجه ایجاد کند. وی با حضور در برنامه نمایش جیم جفریز در نقش یک کارشناس هواشناسی به انتقاد از دونالد ترامپ و تصمیم او مبنی بر خروج آمریکا از توافقنامه تغییرات آب و هوایی پاریس پرداخت.

در این شوی شبانه جفریز اعلام کرد که امشب کارشناس هواشناسی برنامه جلوی دوربین می‌آید و کمک می‌کند تا از تغییرات آب وهوایی و معنای آن برای جهان مطلع شویم. بعد برد پیت جلوی دوربین ظاهر شد و شروع به ارایه گزارشی درباره وضعیت آب و هوا کرد.

در واقع دیدن برد پیت به عنوان کارشناس هواشناسی موجب غافلگیری بزرگی شد و او که در برابر نقشه‌ای از جهان ایستاده بود که حرارت از همه جای آن بالا می زد شروع به ارایه گزارش خود کرد.

وی گفت: همه چیز دارد در این نقطه گرم‌تر می‌شود. وی در نهایت همه جای نقشه را نشان داد و سپس به سوال‌های مجری پاسخ داد.

این بازیگر در پاسخ به جفریز که می پرسید آیا هیچ پیش بینی‌ای برای آینده برای ما داری؟ گفت: هیچ آینده‌ای وجود ندارد.

برد پیت به این ترتیب به نقد سیاست‌های محیط زیستی ترامپ پرداخت و تصمیم او برای خروج از توافقنامه پاریس را زیر سوال برد.

این نخستین باری نیست که برد پیت از محبوبیت عمومی‌اش برای هشدار دادن درباره مسایل محیط زیستی استفاده می کند. او پس از توفان کاترینا نیز بنیادی با نام «درستش کن» راه انداخت و خانه‌های سازگار محیط زیست در مناطقی از نیو اورلئانز برای مردم ساخت.

فیلم جدید برد پیت با عنوان «ماشین جنگ» در همکاری با نتفلیکس ساخته شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار