رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جایزه بهترین فیلم‌برداری جشنواره فیلم «فلامینگو» به محمد حدادی برای فیلم برداری «وقت نهار» رسید. فیلم کوتاه «وقت نهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی که پیش از این نامزدی نخل طلای فیلم کوتاه جشنواره کن را در کارنامه خود دارد و در ماه آینده در جشنواره فیلم کوتاه «پالم اسپرینگز» آمریکا رقابت خواهد کرد، در تازه‌ترین […]

جایزه بهترین فیلم‌برداری جشنواره فیلم «فلامینگو» به محمد حدادی برای فیلم برداری «وقت نهار» رسید.

فیلم کوتاه «وقت نهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی که پیش از این نامزدی نخل طلای فیلم کوتاه جشنواره کن را در کارنامه خود دارد و در ماه آینده در جشنواره فیلم کوتاه «پالم اسپرینگز» آمریکا رقابت خواهد کرد، در تازه‌ترین موفقیت خود جایزه بهترین فیلم‌برداری چهارمین دوره جشنواره فیلم فلامینگو آمریکا را دریافت کرد.

محمد حدادی فیلم‌بردار جوان سینمای ایران است که تاکنون افتخاراتی چون جایزه فیلم‌برداری جشنواره‌های گرنداف، سینما حقیقت و شرکت در کمپ استعدادیابی جشنواره فیلم برلین را در کارنامه خود دارد.

داستان فیلم کوتاه «وقت نهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی درباره یک دختر دبیرستانی است که برای تشخیص هویت مادر درگذشته‌اش به بیمارستان رفته‌ است.

چهارمین دوره جشنواره فیلم فلامینگو در تاریخ ۱۵ ژوئن( ۲۵ خرداد) فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه و برگزیدگان خود را در دانشگاه آتلانیک فلوریدا به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار