رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بازیگر سریال «نفس» بیان کرد که جلیل سامان کارگردان در این سریال روایتی از اتفاقات انقلاب دارد که بی طرفانه بوده و یارکشی نکرده است. ژاله صامتی با اشاره به حضورش در سریال «نفس» که در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می شود، گفت: فکر می کنم سریال «نفس» حال خوبی […]

بازیگر سریال «نفس» بیان کرد که جلیل سامان کارگردان در این سریال روایتی از اتفاقات انقلاب دارد که بی طرفانه بوده و یارکشی نکرده است.

ژاله صامتی با اشاره به حضورش در سریال «نفس» که در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می شود، گفت: فکر می کنم سریال «نفس» حال خوبی دارد و البته عوامل این سریال انرژی زیادی برایش گذاشتند.

تهران امروز حتی به ۵ سال پیش هم شباهتی ندارد

وی با اشاره به طراحی صحنه و لوکیشن های این سریال عنوان کرد: تهران امروز حتی به ۵ سال پیش هم شباهتی ندارد و این سریال که اینقدر صحنه های بیرونی و خارجی دارد تلاش کرد که بتواند فضای سال های انقلاب را بازسازی کند.

این بازیگر اضافه کرد: تلاش شد تا لباس، صحنه و… هیچ منافاتی با ۴۰ سال پیش نداشته باشند و من قول می دهم که کسی حتی یک نکته هم نتواند از طراحی صحنه و لباس این مجموعه بگیرد. به هرحال این تاریخ چندان دور نیست و هنوز مستندات، عکس ها و شواهد زیادی از آن دوره وجود دارد.

کلیت کار بسیار سخت بود

بازیگر سریال «آژانس دوستی» درباره حضورش در این مجموعه نیز بیان کرد: عالیه نقش پرفراز و نشیبی ندارد و زنی شبیه همه زنان ایرانی است که اهل خانواده و دلسوز هستند بنابراین من کار عجیبی در بازیگری این سریال انجام ندادم بلکه کلیت کار بسیار سخت بود و این کار برای تلویزیون که اینقدر کارهای روز تولید می کند با این همه ایرادهایی که دارند خیلی سنگین است.

وی ادامه داد: آقای جلیل سامان و گروه تولید واقعا در خدمت کار بودند و این باعث تا اتفاق خوبی رقم بخورد. گروه سازنده سریال یک سال از عمرش را روی کار گذاشت. کوچه به کوچه دیوارها در این سریال ساخته شد و گروه برای یک تصویر ۳۰ ثانیه ای لوکیشن مورد نظرش را در کوچه ها ساخت، به جای اینکه به شهرک غزالی بروند و چند ماه کار کنند تا سریال به پایان برسد.

«نفس» قصه ناهید است و او دائم با ماجراهایی غافلگیر می شود

بازیگر سریال «فردا دیر است» درباره بازخوردهایی که از کار دریافت کرده است، اظهار کرد: من مدتی ایران نبودم و حدود ۱۱ قسمت از سریال را ندیدم و نمی دانم الان چه بخش از سریال است. با مخاطبان هم صحبتی نکردم اما فیلمنامه ای که من هنگام کار خواندم جذاب بود و روایتی از عشقی پرسوز داشت.

صامتی اضافه کرد: «نفس» درواقع قصه ناهید است و او دائم در جریان داستان با ماجراهایی غافلگیر می شود. ما در این سریال می بینیم که با انتخاب او چه اتفاقی برای خانواده رخ می دهد و بعد با این قسمت ها سریال دوباره به خانواده ناهید می رسد.

جلیل سامان در این سریال یارکشی نکرده است

وی درباره داستان این سریال و پرداختن به اتفاقات انقلاب عنوان کرد: جلیل سامان در این سریال یارکشی نکرده است و «نفس» روایت صادقانه ای دارد و بی طرفانه درباره یک عده و اعتقادات آنها صحبت می کند.

بازیگر سریال نفس درباره دلایل خود برای پذیرفتن کار در این سریال توضیح داد: «نفس» کار ویژه ای بود که قبولش کردم، من ۳۰ قسمت از این سریال را با هم خواندم و همه چیز آماده بود. یک تیم درجه یک کنار هم بودند و همه اینها باعث شد من که حدود ۱۴ سال در تلویزیون بازی نکردم در این کار حضور داشته باشم.

وی در پایان بیان کرد: در این سال ها سریال های زیادی به من پیشنهاد شد و شاید از هر ۱۰ سریالی که تولید می شود در ۷ مورد با من تماس بگیرند اما به دلایل مختلف از جمله آماده نبودن فیلمنامه نمی توانم بپذیریم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار