رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • یکشنبه 28 خرداد 1396 - 15:54
  • کد خبر : 10251
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «مطرب» به پردیس تئاتر تهران می‌رود

بهزاد فراهانی قصد دارد نمایش «مطرب» را از روز عید سعید فطر در پردیس تئاتر تهران روی صحنه ببرد. بهزاد فراهانی درباره ادامه اجرای عمومی نمایش «مطرب» که به تازگی اجرای آن در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به پایان رسید گفت: قرار بود از اول تیرماه نمایش «مطرب» را در پردیس تئاتر تهران روی صحنه […]

بهزاد فراهانی قصد دارد نمایش «مطرب» را از روز عید سعید فطر در پردیس تئاتر تهران روی صحنه ببرد.

بهزاد فراهانی درباره ادامه اجرای عمومی نمایش «مطرب» که به تازگی اجرای آن در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به پایان رسید گفت: قرار بود از اول تیرماه نمایش «مطرب» را در پردیس تئاتر تهران روی صحنه ببریم ولی به دلیل مشکلاتی که وجود داشت این امر میسر نشد و قرار است که از روز عید فطر، «مطرب» را در سالن زنده یاد داود رشیدی پردیس تئاتر تهران اجرا کنیم.

وی درباره دلایل انتخاب پردیس تئاتر تهران برای ادامه اجراهای نمایش «مطرب»، یادآور شد: به احترام هزینه بالایی که برای ساخت سالن های پردیس تئاتر تهران و این مجموعه تئاتری شده، تصمیم گرفتم در آنجا هم «مطرب» را اجرا کنم.

این کارگردان و بازیگر با سابقه تئاتر ایران، تأکید کرد: البته معتقدم به جای اینکه این تعداد سالن را در یک فضا ساخته اند، می شد با هزینه هر کدام از آن ها سالن هایی در نقاط دیگر تهران نیز احداث و راه اندازی کرد.

فراهانی با اشاره به اینکه من تئاتر را از مناطق جنوبی شهر تهران آغاز کرده است، اظهار کرد: من با مناطق جنوبی تئاتر غربیه نیستم و حال قرار است به محله کودکی خودم که آنجا بزرگ شدم بازگردم و تئاتر خود را روی صحنه ببرم.

وی در پایان درباره تعداد اجراهای «مطرب» و ساعت اجرای آن در پردیس تئاتر تهران گفت: قرار است کل تیرماه این نمایش را در ساعت ۱۹ اجرا کنیم.

بازیگران نمایش «مطرب» بر اساس ورود به صحنه  شقایق فراهانی، سانیا سالاری، وحید دهشکار، مسعود رحیم پور، فهیمه رحیم نیا، ابوالفضل شاه کرم، حمید صفایی، علی طاهری، نگین ابدالی، زهرا روشن ضمیر، علی بی غم، بهزاد فراهانی، مهسا اقبالی، سیاوش خادم حسینی، حسن یارلو، انسی رمضانی، حمید یعقوبیان، ملیکا رضی، محمد آقا محمدی و عبداِله احسانی هستند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی نیز عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه ریز: فخری سلیمی، موسیقی: اشکان ماهری، بهنوش کاظمی، تارا رودگریان، طراح صحنه و سرپرست ساخت دکور: محسن میرزاخانی، ساخت دکور: محسن میرزاخانی، دانیال چاوشی، علیرضا خسروی، عباس احمدوند، طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران لباس: عسل صابر وحید، دینا یوسف پور، دوخت لباس: حسین پناهی، طراح گریم: بهاره اسدی، طراح پوستر و بروشور: اردشیر رستمی، جواد آتشبار، عکاس: نادر بهرامی، منشی صحنه: الناز یوسفی، مدیر صحنه: حسن یارلو

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار