رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سریال «ایستاده در غبار» با محوریت زندگی جاویدالاثر احمد متوسلیان روی آنتن می‌رود. سریال «ایستاده در غبار» هم‌زمان با سالگرد ربایش جاویدالاثر متوسلیان و همراهانش روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و روایت سینمایی مستند گونه از کودکی «احمد» و زندگی اش در سال‌های انقلاب اسلامی و پس‌از آن حضورش در دفاع مقدس و ربایش […]

سریال «ایستاده در غبار» با محوریت زندگی جاویدالاثر احمد متوسلیان روی آنتن می‌رود.

سریال «ایستاده در غبار» هم‌زمان با سالگرد ربایش جاویدالاثر متوسلیان و همراهانش روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و روایت سینمایی مستند گونه از کودکی «احمد» و زندگی اش در سال‌های انقلاب اسلامی و پس‌از آن حضورش در دفاع مقدس و ربایش وی در بیروت است.

این سریال بر اساس فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» ساخته‌شده و بخش اعظمی از آن را تصاویر مربوط به فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» تشکیل می‌دهد.

مینی سریال «ایستاده در غبار» که در ۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولیدشده است، نسبت به نسخه سینمایی آن دقایقی بیشتری را به کودکی متوسلیان، درگیری‌های پاوه، حضور «احمد» در بیروت و… اختصاص داده است.

مینی سریال «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی نژاد از جمعه ۹ تیرماه از ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» محصول مرکز فیلم و سریال اوج، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بصری و بهترین طراحی صحنه و لباس از جشنواره سی و چهارم فیلم فجر بوده که تحسین منتقدان را به دنبال داشته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار