رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گفته یک مدیر اجرایی استودیویی، داستان خانواده کراولی حتما تبدیل به یک فیلم خواهد شد و هدف این است که تمام بازیگران سریال در آن حضور داشته باشند. به نقل از هالیوود ریپورتر، یکی از مدیران اجرایی کمپانی ان‌بی‌سی یونیورسال اعلام کرده که فیلم سینمایی «دانتون ابی» قرار است ساخته شود و احتمالا مراحل […]

به گفته یک مدیر اجرایی استودیویی، داستان خانواده کراولی حتما تبدیل به یک فیلم خواهد شد و هدف این است که تمام بازیگران سریال در آن حضور داشته باشند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، یکی از مدیران اجرایی کمپانی ان‌بی‌سی یونیورسال اعلام کرده که فیلم سینمایی «دانتون ابی» قرار است ساخته شود و احتمالا مراحل تولید آن از اوایل ۲۰۱۸۸ آغاز می‌شود.

مایکل ادلستین، رییس ان‌بی‌سی یونیورسال اینترنشنال استودیوز گفت امیدوار است بتواند هر ۲۰ بازیگر این سریال تلویزیونی محبوب را گرد هم آورد.

او در مراسم فرش قرمزی برای «نمایش دانتون ابی» که همزمان با نمایش لباس‌ها، لوکیشن‌ها و تصاویر دیده‌نشده از این سریال در سنگاپور برگزار شد، گفت: فیلمی ساخته خواهد شد و مدتی است که این موضوع در دست اقدام است.

ادلستین اضافه کرد: روی درست از آب درآوردن فیلمنامه کار می‌کنیم و بعد باید ببینیم چطور می‌توانیم تمام بازیگران را جمع کنیم چون همانطور که می‌دانید، بازیگران به کارشان ادامه می‌دهند و وارد پروژه‌های دیگر می‌شوند اما امیدواریم بتوانیم در بازه‌ای در سال آینده یک فیلم بسازیم.

لارا کارمایکل، بازیگر نقش بانو ادیت که در این رخداد حاضر بود در پاسخ به شنیدن خبر ساخته شدن فیلم گفت: به مدیر برنامه‌هایم بگویید، چون هنوز منتظریم تا ببینیم چه می‌شود اما امیدواریم به زودی فیلم ساخته شود.

جولین فِلوز، نویسنده برنده جایزه امی و خالق این سریال هم گفت امیدوار است فیلم ساخته شود.

«دانتون ابی» که در سال ۲۰۱۵ به پایان رسید، زندگی‌های خانواده آریستوکرات کراولی و خدمت‌کاران‌شان در انگلستان را در پس‌زمینه رخدادهایی تاریخی مثل غرق شدن تایتانیک و جنگ جهانی اول به تصویر می‌کشد. این سریال به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های دنیا تبدیل شد و حداقل در ۱۵۰ کشور روی آنتن رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار