رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

بهرام بهرامیان؛ کارگردان فیلم سینمایی «پریناز» در خصوص اکران فیلم سینمایی «پریناز» گفت: این فیلم با تغییرات و حذفیات بخش هایی از ان اکران خواهد شد. بهرام بهرامیان؛ کارگردان فیلم سینمایی «پریناز» از آخرین وضعیت اکران این فیلم خبر داد و گفت: با اینکه ۴ سال پیش این فیلم رفع توقیف شد اما در چند […]

بهرام بهرامیان؛ کارگردان فیلم سینمایی «پریناز» در خصوص اکران فیلم سینمایی «پریناز» گفت: این فیلم با تغییرات و حذفیات بخش هایی از ان اکران خواهد شد.

بهرام بهرامیان؛ کارگردان فیلم سینمایی «پریناز» از آخرین وضعیت اکران این فیلم خبر داد و گفت: با اینکه ۴ سال پیش این فیلم رفع توقیف شد اما در چند روز گذشته پروانه اکران کسب کرد.

وی ادامه داد: به خاطر مسایلی که برای این فیلم به وجود آمده بود و به دلایلی توقیف شد، ما هم مجبور شدیم که فیلم را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران کنیم. از این رو یا اواخر این ماه و یا اوایل ماه آینده یعنی مردادماه «پریناز» در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران عمومی خواهد شد.

بهرامیان با اشاره به تغییراتی که فیلم سینمایی «پریناز» برای اکران داشته است، توضیح داد که برای اکران با توجه به اصلاحیه‌هایی که از سوی وزارت ارشاد به فیلم ما داده شد تغییرات زیادی را در فیلم اعمال کرده ایم و البته بخش هایی از آن را نیز حذف کرده‌ایم.

گفتنی است؛ این فیلم که تا به امروز در دو مرحله رفع توقیف و تصمیم به اکرانش گرفته شده اکنون باید دید که اینبار رنگ پرده سینمار را می‌بیند یا خیر؟!

فیلم سینمایی «پریناز» دومین ساخته بهرامیان پس از فیلم «آل» است. این فیلم که در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است به زندگی زن میانسالی می‌پردازد که سرپرستی دختر یتیم یکی از اقوام را برعهده گرفته است. اما از یک طرف مردی مرموز که در همسایگی وی زندگی می‌کند و از طرف دیگر وسواس‌های فراوان این زن است که مشکلاتی را برای دخترک داستان رقم می‌زند.

فاطمه معتمد آریا، حمید فرخ نژاد، طناز طباطبایی، فرهاد آئیش، شبنم قلی خانی، حسن نجاریان و مصطفی زمانی از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار