رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

افشین شرکت از بازبینی لوکیشن های فیلم سینمایی «نامحرم ها» برای ساخت این اثر گفت و یادآور شد بازیگران قبل از کلید خوردن فیلم تمرین و دورخوانی خواهند داشت. افشین شرکت کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نامحرم ها» گفت: در حال حاضر مشغول بازبینی لوکیشن های این اثر هستیم و حتی از برخی […]

افشین شرکت از بازبینی لوکیشن های فیلم سینمایی «نامحرم ها» برای ساخت این اثر گفت و یادآور شد بازیگران قبل از کلید خوردن فیلم تمرین و دورخوانی خواهند داشت.

افشین شرکت کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نامحرم ها» گفت: در حال حاضر مشغول بازبینی لوکیشن های این اثر هستیم و حتی از برخی مکان ها برای بررسی بیشتر و انتخاب دقیق تر فیلمبرداری می کنیم تا بتوانیم به نتیجه بهتری برسیم.

وی افزود: آنچه که بیشتر از هرچیزی وقت ما را به خود اختصاص داده است هماهنگ کردن بازیگرانی است که ما در نظر داریم در این اثر به ایفای نقش بپردازند زیرا این روزها هرکدام از آنها مشغول بازی در آثار مختلف و سریال ها هستند و باید بتوانیم آن ها را برای حضور در این اثر جمع کنیم.

شرکت عنوان کرد: با این اوصاف ظرف سه چهار هفته آینده با بازیگرانمان قرارداد می بندیم و حدود سه هفته هم با آنها تمرین و دورخوانی می کنیم. این تمرین ها به این شکل است که آنها نقش خود را ایفا می کنند و ما به فیلمبرداری می پردازیم سپس این فیلم ها را با یکدیگر بررسی می کنیم تا بازیگران در فیلمبرداری نهایی که کمتر از ۲ ماه دیگر آغاز می شود بتوانند به خوبی از عهده کار خود بر بیایند.

این کارگردان در پایان گفت: فیلمنامه دیگری با عنوان «یوزپلنگ های ایرانی» نیز در دست دارم که بعد از اتمام کار فیلمبرداری «نامحرم ها» شروع به ساخت آن می کنم البته من از سال گذشته این اثر را در دست داشتم اما شرایط ساخت آن فراهم نشد.

این فیلم روایتگر داستان زندگی ۲ خانواده است که مادر یکی از خانواده ها با نام افسانه بار اصلی کشمکش های داستان را به دوش می کشد و گذشته و آینده او با هم ادغام می شود. او دختری دارد که تازه مدرک وکالت خود را گرفته و مادر پسری است که درحال گذراندن دوران سربازی خود است. از طرفی همسر افسانه در مالزی زندگی می کند و در آنجا به کار لوله کشی می پردازد، در این فیلم تمام تصمیم گیری های مهم خانواده بر عهده افسانه است، حتی رفتن همسرش به خارج از کشور و اقامت ۲۰ ساله او در مالزی به دلیل تصمیم او است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار