رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

آهنگساز سریال «در جستجوی آرامش» درباره فضای این سریال بیان کرد که عاشقانه است و از تعلیق هایی برخوردار است. بهزاد عبدی آهنگساز با اشاره به موسیقی سریال های تلویزیونی بیان کرد: این مشهود است که بعضی از کارگردانان به موسیقی سریال ها به صورت مصرفی نگاه می کنند. بخشی از این مساله به بودجه […]

آهنگساز سریال «در جستجوی آرامش» درباره فضای این سریال بیان کرد که عاشقانه است و از تعلیق هایی برخوردار است.

بهزاد عبدی آهنگساز با اشاره به موسیقی سریال های تلویزیونی بیان کرد: این مشهود است که بعضی از کارگردانان به موسیقی سریال ها به صورت مصرفی نگاه می کنند. بخشی از این مساله به بودجه ارتباط دارد که سازندگان بیشتر حاضر هستند بابت بازیگری، نویسندگی و کارگردانی بپردازند تا اینکه صرف نوشتن نُت کنند.

این آهنگساز عنوان کرد: ما آهنگسازان خوبی مثل فردین خلعتبری، پیمان یزدانی و آرمان موسی پور در حوزه فیلم و سریال داریم اما طبیعی است که وقتی بودجه خوبی به آنها تعلق نگیرد نمی توانند کار خوب تحویل دهند.

عبدی با اشاره به موسیقی های سریال «در جستجوی آرامش» که این شب ها به کارگردانی سعید سلطانی از شبکه پنج سیما پخش می شود، بیان کرد: همانقدر که این سریال از سطح بالایی در کیفیت برخوردار است من هم تلاش کردم موسیقی هم به همین ترتیب باشد.

وی اظهار کرد: من از ابتدای کار در جریان محتوا قرار گرفتم و فیلمنامه را قبل از تولید، کامل خواندم و بعد تصاویر سریال را دیدم تا بتوانم موسیقی را براساس آن تنظیم کنم.

این آهنگساز تئاتر و سینما درباره ساخت موسیقی سریال «در جستجوی آرامش» نیز یادآور شد: از آنجایی که در اوکراین زندگی می کنم این موسیقی هم در آنجا ساخته شد و اکنون در حال سینک کردن کار هستم. حدود ۲ ماه پروسه ساخت موسیقی طول کشید و یک روز هم آن را با ارکستر ناسیونال اوکراین ضبط کردم.

عبدی در پایان درباره فضای موسیقی ها توضیح داد: قصه سریال حال و هوایی عاشقانه دارد که از تعلیق هایی هم برخوردار است و این موسیقی ها هم به گونه ای است که بتواند در عین اینکه فضای عاشقانه را دربیاورد تعلیق ها را هم در بر داشته باشد.

این آهنگساز در پایان درباره موسیقی های ماندگار در فیلم و سریال ها بیان کرد: معمولا از آنجایی که سریال ها طولانی هستند المان های موسیقی به صورت بازتری ارایه می شوند تا به شکل فشرده در یک فیلم ۹۰ دقیقه ای شنیده شوند و درواقع سریال ها بیشتر برای مصرف عمومی هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار