رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به نقل از ورایتی، قرار است کوین اسپیسی بازیگر برنده جایزه اسکار در یک فیلم بیوگرافیکی جدید محصول نتفلیکس نقش گور ویدال نویسنده را بازی کند. این فیلم که «گور» نام دارد، در حال حاضر در ایتالیا در دست تهیه است. مایکل هافمن کارگردان ایتالیایی فیلم «آخرین ایستگاه» روی صندلی کارگردانی این پروژه می نشیند […]

به نقل از ورایتی، قرار است کوین اسپیسی بازیگر برنده جایزه اسکار در یک فیلم بیوگرافیکی جدید محصول نتفلیکس نقش گور ویدال نویسنده را بازی کند. این فیلم که «گور» نام دارد، در حال حاضر در ایتالیا در دست تهیه است.

مایکل هافمن کارگردان ایتالیایی فیلم «آخرین ایستگاه» روی صندلی کارگردانی این پروژه می نشیند که داستانش در دهه هشتاد میلادی به وقوع می پیوندد و در مورد این نویسنده، نمایشنامه نویس و کاندیدای سیاسی فقید آمریکایی است. در حال حاضر مراحل فیلمبرداری «گور» در رم انجام می شود اما از ماه آینده به ویلای قدیمی ویدال در دهکده راولو واقع در ساحل آمالفی منتقل می شود.

اندی پترسون تهیه کننده بریتانیایی فیلم «دختری با گوشواره های مروارید» این پروژه را برای نتفلیکس تهیه می کند. این سرویس استریمینگ هنوز رسما چیزی در مورد این فیلم نگفته است.

به گفته سباستیانو مافتونه رییس بنیاد راولو، ویلای محبوب ویدال که لا روندینایا نام داشت و بر فراز یک صخره بزرگ در ارتفاع بسیار بالا قرار گرفته، در این فیلم حضور پررنگی خواهد داشت. در این ویلا که در سال ۲۰۰۴ به فروش رفت، ویدال میزبان شبکه عظیم دوستان و آشنایان معروفش از جمله گرتا گاربو، لارن باکال، پل نیومن، سوزان ساراندون، اندی وارهول، رودالف نوریف و میک جگر بود.

به گفته مافتونه، اتاق مطالعه ای که در آن ویدال کارهای نویسندگی اش را انجام می داد با دقت بسیار بازسازی خواهد شد. پاتریزیا وون برندنستین که برای فیلم «آمادئوس» برنده جایزه اسکار شد، طراح صحنه این فیلم خواهد بود.

تا به حال در مورد ویدال که در سال ۲۰۱۲ از دنیا رفت، چند فیلم مستند ساخته شده است که از جمله آن ها می توان به مستند «گور ویدال: ایالات متحده فراموشی» ساخته نیکولاس وراتهال استرالیایی در سال ۲۰۱۳ اشاره کرد. با این حال، «گور» نت فلیکس نخستین فیلم سینمایی ساخته شده درباره زندگی ویدال خواهد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار