رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
با سرمایه گذاری سازمان سینمایی حوزه هنری

مستند «راه طی شده» به کارگردانی علی ملاقلی پور کلید خورد

فیلم مستند «راه طی شده» به کارگردانی علی ملاقلی پور از تولیدات مرکز مستند سازمان سینمایی حوزه هنری هفته گذشته در تهران کلید خورد. به نقل ازروابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، این مستند با موضوع  بررسی افکار و اندیشه‌های «مهندس مهدی بازرگان» به عنوان روشنفکر دینی، سیاستمدار و نخست وزیر دولت موقت ایران در […]

فیلم مستند «راه طی شده» به کارگردانی علی ملاقلی پور از تولیدات مرکز مستند سازمان سینمایی حوزه هنری هفته گذشته در تهران کلید خورد.

به نقل ازروابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، این مستند با موضوع  بررسی افکار و اندیشه‌های «مهندس مهدی بازرگان» به عنوان روشنفکر دینی، سیاستمدار و نخست وزیر دولت موقت ایران در سال ۵۷ در حال تولید است و نام آن «راه طی شده» است.

 تحقیقات این فیلم مستند از دی ماه سال گذشته آغاز شده و  از تولیدات مرکز مستند حوزه هنری که  تهیه کنندگی آن بر عهده  محمد امین نوروزی است.

این فیلم  در حال حاضر مراحل ضبط مصاحبه با شخصیت های نهضت آزادی از قبیل آقای مهندس توسلی, دکتر سحابی, مهندس اکبربدیع زادگان و… را طی می کند و قرار است برای  جشنواره سینما حقیقت آماده نمایش و در این رویداد رونمایی شود.

علی ملاقلی پور فرزند سینماگر برجسته مرحوم رسول ملاقلی پور از علاقمندان جدی مطالعه در خصوص انقلاب و مسائل سیاسی است. وی به غیر از فعالیت هنری و ساخت فیلمی چون «قندون جهیزیه» ؛ پژوهش‌های زیادی در زمینه شخصیت‌های مختلف انقلاب و تاریخ معاصر انجام داده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار