رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «پری دریایی» از محصولات مشترک سازمان سینمایی حوزه هنری در بخش مسابقه نهمین فستیوال بین‌المللی فیلم محیط زیست و حیات وحش دهلی نو راه یافت. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی «پری دریایی» به کارگردانی امیرمسعود آقاباباییان و تهیه‌کنندگی محمدرضا عرب به بخش مسابقه نهمین فستیوال […]

فیلم سینمایی «پری دریایی» از محصولات مشترک سازمان سینمایی حوزه هنری در بخش مسابقه نهمین فستیوال بین‌المللی فیلم محیط زیست و حیات وحش دهلی نو راه یافت.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی «پری دریایی» به کارگردانی امیرمسعود آقاباباییان و تهیه‌کنندگی محمدرضا عرب به بخش مسابقه نهمین فستیوال بین‌المللی فیلم محیط زیست و حیات وحش دهلی نو راه یافته و نیز کاندیدای دریافت جایزه بهترین فیلم‌ شده است و از ۱۱ تا ۱۵ آبان ماه در این فستیوال به نمایش در می‌آید.

سازمان محیط زیست و تغییرات اقلیمی هندوستان، سازمان جهانی یونسکو و انجمن ملی جغرافی از حامیان مادی و معنوی این جشنواره هستند.

موضوع اصلی نهمین فستیوال بین‌المللی فیلم محیط زیست و حیات وحش دهلی‌نو گفتگو برای آب است که در بخش فیلم‌های بلند، فیلم سینمایی «پری دریایی» در کنار ۲ فیلم دیگر از ایالات متحده و کانادا نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شده است.

فیلم سینمایی «پری دریایی» تاکنون ۶ حضور بین‌المللی داشته و توانسته است جایزه بهترین فیلم را در جشنواره بین‌المللی محیط زیست کلکته به دست آورد.

بازیگران فیلم سینمایی «پری دریایی» امیر آقایی، پانته‌آ مهدی نیا، شاهرخ فروتنیان، سیروس کهوری نژاد و اصغر همت بوده اند.

این فیلم از محصولات مشترک سازمان سینمایی حوزه هنری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار