رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جدیدترین فیلم آل پاچینو امتیاز نادر صفر را از منتقدان فیلم در سایت معتبر روتن تومیتوز دریافت کرد. به نقل از هالیوود ریپورتر، «هنگ‌من» یا «مامور اعدام» جدیدترین فیلم آل پاچینو بازیگر نامدار به فیلم «عجیب و غریب ۶» آدام سندلر پیوست که یکی از فیلم‌های خیلی نامطلوب سال شناخته شده است. فیلم جدید آل […]

جدیدترین فیلم آل پاچینو امتیاز نادر صفر را از منتقدان فیلم در سایت معتبر روتن تومیتوز دریافت کرد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، «هنگ‌من» یا «مامور اعدام» جدیدترین فیلم آل پاچینو بازیگر نامدار به فیلم «عجیب و غریب ۶» آدام سندلر پیوست که یکی از فیلم‌های خیلی نامطلوب سال شناخته شده است.

فیلم جدید آل پاچینو تقریبا در حال پیوستن به کلوپ نامحدود خیلی بدهای هالیوود است.

این فیلم که بریتنی اسنو و کارل اوربان دیگر بازیگرانش هستند صفر درصد از منتقدان سایت روتن تومیتوز امتیاز دریافت کرده است.

«هنگ‌من» درباره کارآگاه جنایی با بازی پاچینو است که با یک متخصص جنایی کار می‌کند تا بتواند یک قاتل سریالی را که از بازی جهانی «هنگ‌من» الهام می‌گیرد، پیدا کند.

منتقد هالیوود ریپورتر نیز در نقد این فیلم نوشته بود: هر چند بازیگران درجه یک بسیاری چون بروس ویلیس، نیکلاس کیج و آنتونیو باندراس قبلا هزینه مشت‌زدن‌های بی حساب را در تبدیل بازی‌های ویدیویی به فیلم سینمایی پرداخته بودند اما دیدن آل پاچینو که در این سطح فرو برود، خیلی ناامیدکننده بود.

این فیلم به کارگردانی جانی مارتین ساخته شده و چارلز هاتینگر و مایکل کیسی فیلمنامه‌نویسان آن بوده‌اند.

فیلم جدید آل پاچینو امروز ۲۲ دسامبر اکران می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار