مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر طی بازدید از برنامه «دو قدم تا سیمرغ»، درباره اعتراض‌های اخیر خبرنگاران به شرایط نامساعد پردیس سینمایی ملت و انتشار نامه‌ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی درباره مشکلات مطرح شده ارائه داد.

نجفی گفت: برگزارکنندگان جشنواره به تمامی مشکلات مطرح شده واقف هستند و برای همه موارد ذکر شده تمهیداتی اندیشیده ‌ند.

وی افزود: مسئله پارکینگ به طور کامل حل شده است. تعدادی از خبرنگاران از پارکینگ پردیس ملت و تعدادی از پارکینگ‌های آماده شده در اطراف پردیس استفاده خواهند کرد که از پارکینگ‌های خارجی تا پردیس نیز سرویس ایاب و ذهاب فراهم شده است.

نجفی ادامه داد: در رابطه با حضور هنرمندان در پردیس ملت نیز روند در نظر گرفته شده به این صورت است که تمامی عوامل فیلم‌ها در تمام طول روزی که فیلمشان در پردیس ملت اکران می‌شود در پردیس ملت حضور خواهند داشت و هنرمندانی که در آن روز فیلمی در جشنواره ندارند در کاخ رسانه‌ها حاضر نخواهند بود.

وی اظهار کرد: مشکلات آنتن دهی تلفن‌های همراه و اینترنت نیز مرتفع شده است و تمامی این تمهیدات برای حذف افراد نامرتبط اندیشیده شده تا اهالی رسانه در شرایط بهتری بتوانند فیلم ببینند و به امور رسانه‌ای و اطلاع رسانی خود بپردازند.

نجفی در پایان گفت: ما به مشکلات پردیس ملت واقفیم و تمام‌ تلاش خود را خواهیم کرد تا خبرنگاران در بهترین شرایط بتوانند در جشنواره حضور یابند.

منبع: برنا