رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تیتراژ شبکه با صدای کاوه آفاق ساخته شده است و در طول پخش این سریال چندین قطعه متفاوت را با صدای او خواهیم شنید. این برای اولین بار است که آفاق تیتراژ یک سریال تلویزیونى را می‌خواند. این سریال که به قلم هومان فاضل نگاشته شد روایت داستان هاى پر افت و خیز و پر […]

تیتراژ شبکه با صدای کاوه آفاق ساخته شده است و در طول پخش این سریال چندین قطعه متفاوت را با صدای او خواهیم شنید. این برای اولین بار است که آفاق تیتراژ یک سریال تلویزیونى را می‌خواند.

این سریال که به قلم هومان فاضل نگاشته شد روایت داستان هاى پر افت و خیز و پر چالشى است که خیلى از اتفاقات آن که بر اساس و با الهام از پرونده هاى واقعى موجود در وزارت اطلاعات است براى اولین بار به تصویرکشیده میشود.

«شبکه» یکی از پربازیگرترین مجموعه های تلویزیونی است که در چند فصل تولید و بازیگران متعددی در آن جلوی دوربین علیرضا وداد تقوی (مدیر تصویربرداری) رفته اند.

اما از دیگر بازیگرانى که در این مدت جلوى دوربین رفتند میتوان به نام هاى بهنوش بختیاری ، علیرضا جلالى تبار، کریم امینى، شیوا خسرومهر، وحید تاج و…. اشاره کرد.

گفتنی است ابوالفضل صفری تهیه کننده ، احمد معظمی کارگردان ، هومان فاضل نویسنده فیلمنامه ، مرتضی اصفهانی مشاور پروژه ، مرتضی متولی مدیرتولید ، فهیمه کمالی مدیر برنامه ریزی ، موسسه فرهنگی هنری اقلیمارغنون مجری طرح ، کامیاب متولی جانشین تولید ، علیرضا وداد تقوی مدیر تصویر برداری / گروه تصویربرداری (جاوید حسین زاده – رضا تهرانی – بهروز دشتابی – امید راعی) ، سعید آهنگرانی طراح صحنه ، حمیدرضایارند پور مدیر صدابرداری ، مهدیه اعرابی طراح گریم ، آناهیتا اقبال نژاد طراح لباس ، سیامک مهماندوست تدوین ، مهدیار سزاوار جلوه های ویژه بصری ، حمید رسولیان جلوه های ویژه میدانی ، محمد بدرلودستیار اول کارگردان ، سحر ضیایی منشی صحنه ، سیامک راشدی اسکویی بازیگردان و سرهنگ فرهاد شمس آبادی مشاور انتظامی ، یوسف عبدالرضایی عکاس ، روزبه زاهدی مدیرامور مالی، دکتر محمدعلی الستی مشاور اجتماعی ،یکتا سپاهی مشاور و روان شناس و دنیا خمامی مشاور رسانه ای از جمله عوامل اصلی تولید سریال شبکه هستند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار