رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
مهران مدیری اعلام کرد:

«دورهمی» نوروز ۹۷ تمام می شود

مهران مدیری درباره شایعه ها نسبت به درآمدش در برنامه «دورهمی» به شوخی بیان کرد برنامه ای ۸۰۰ میلیون می گیرد و بعد گفت درآمدهای تلویزیون خیلی کمتر از ماهی ۸۰۰ میلیون است. مهران مدیری ۱۴ بهمن در برنامه «هفت» مهمان رضا رشیدپور در شبکه سه شد و از فیلم های سینمایی خود، فضای کاری […]

مهران مدیری درباره شایعه ها نسبت به درآمدش در برنامه «دورهمی» به شوخی بیان کرد برنامه ای ۸۰۰ میلیون می گیرد و بعد گفت درآمدهای تلویزیون خیلی کمتر از ماهی ۸۰۰ میلیون است.

مهران مدیری ۱۴ بهمن در برنامه «هفت» مهمان رضا رشیدپور در شبکه سه شد و از فیلم های سینمایی خود، فضای کاری اش، برنامه دورهمی و اجرای «هفت» گفت.

وی درباره اجرای برنامه «هفت» بیان کرد: مدیران چند ماه پیش درباره اجرای «هفت» با من حرف زدند اما من به دلیل فرصت کم و تخصصی که ندارم تمایلی به این کار نداشتم. این مساله به رایزنی های بعد موکول شد تا اینکه چندی پیش در یک گفتگوی تلفنی صحبت قطع شد و وقتی من گفتم نمی توانم قبول کنم آن طرف خط اشتباه شنیده شد و گفتند که مدیری مجری «هفت» شد!

مدیری در بخشی از سخنانش درباره برنامه «دورهمی» نیز عنوان کرد: این برنامه نوروز ۹۷ تمام است چراکه ما تقریبا با همه خانواده سینما و ورزش و… صحبت کردیم و به موضوعات زیادی پرداختیم.

وی درباره دستمزد خود در این برنامه و اینکه هر قسمت از برنامه چقدر می گیرد در مقابل اصرارهای رشیدپور به شوخی گفت ۸۰۰ میلیون تومان و بعد بیان کرد درآمدهای تلویزیون خیلی کمتر از ماهی ۸۰۰ میلیون تومان است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار