رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

عوامل فیلم سینمایی «سرو زیر آب» برای اولین اکران مردمی این فیلم در شهرستان به استان زلزله‌زده کرمانشاه سفر کردند. عوامل فیلم سینمایی «سرو زیر آب» در کنار زلزله‌زدگان کرمانشاه به تماشای فیلم نشستند و اولین اکران مردمی این فیلم را به مردم مصیبت‌زده این استان تقدیم کردند. محمدعلی باشه‌آهنگر کارگردان فیلم «سرو زیر آب» […]

عوامل فیلم سینمایی «سرو زیر آب» برای اولین اکران مردمی این فیلم در شهرستان به استان زلزله‌زده کرمانشاه سفر کردند.

عوامل فیلم سینمایی «سرو زیر آب» در کنار زلزله‌زدگان کرمانشاه به تماشای فیلم نشستند و اولین اکران مردمی این فیلم را به مردم مصیبت‌زده این استان تقدیم کردند.

محمدعلی باشه‌آهنگر کارگردان فیلم «سرو زیر آب» که در اولین روزهای وقوع زلزله کرمانشاه به همراه تعدادی دیگر از سینماگران به مناطق زلزله‌زده این استان سفر کرده بود، در اولین اکران فیلمش در کنار مردم زلزله‌زده کرمانشاه به تماشای این فیلم نشست.

در این اکران علاوه بر محمدعلی باشه‌آهنگر، سیدحامد حسینی تهیه‌کننده، علیرضا زرین‌دست فیلمبردار، مهتاب نصیرپور بازیگر و عباس بلوندی طراح صحنه و لباس فیلم نیز حضور داشتند.

در خلاصه داستان «سرو زیر آب» که فیلمنامه آن توسط محمدعلی باشه‌آهنگر و حامد باشه‌آهنگر نوشته شده، آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی‌گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می‌کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آن‌ها را تغییر می‌دهد…

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار