رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۷ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 27 March
  • پنجشنبه 3 اسفند 1396 - 07:24
  • کد خبر : 17306
  • تئاتر
  • چاپ خبر : خشم شدید “فیلیپ هوتس” در سه ‌نقطه

نمایش “خشم شدید فیلیپ هوتس” به‌کارگردانی علی زرین‌نهاد به ‌روی صحنه می‌رود. این‌نمایشنامه براساس یک شوخی درباره ازدواج و خیانت توسط ماکس فریش نوشته شده است. اساسا نگاه به مقوله زناشویی در آثار فریش، شکلی خاص خود را دارد؛ همان‌گونه که در “سانتا کروز” به‌صورت رمانس بیان می‌شود، در “گراف اودرلاند” یکی ‌از‌ انگیزه‌هایی‌ست که […]

نمایش “خشم شدید فیلیپ هوتس” به‌کارگردانی علی زرین‌نهاد به ‌روی صحنه می‌رود.

این‌نمایشنامه براساس یک شوخی درباره ازدواج و خیانت توسط ماکس فریش نوشته شده است. اساسا نگاه به مقوله زناشویی در آثار فریش، شکلی خاص خود را دارد؛ همان‌گونه که در “سانتا کروز” به‌صورت رمانس بیان می‌شود، در “گراف اودرلاند” یکی ‌از‌ انگیزه‌هایی‌ست که مرد را به‌سوی فاجعه‌ای وحشتناک سوق می‌دهد و در “دون ژوان” آغاز و پایان افسانه‌ای‌ست که قهرمانان نمایش، سرانجام تسلیمش می‌شوند. حالا در “خشم شدید فیلیپ هوتس” یک شوخی بی‌مزه است که از تردید به خشم تبدیل می‌شود.

این‌اثرِ‌ نمایشی با ترجمه‌ای از حمید سمندریان و به تهیه‌کنندگی مرجان دولو قاجار؛ از حضور هنرمندانی همچون رامتین روزبهان، زینب تحقیقی، سمیه کاظمی، مجید جاورسینه، سوزان صفانیا، امین موذن و راحله محبوبی؛ به‌عنوان بازیگر بهره می‌برد. گفتنی‌ست، دراین‌پروژه، لیلا صوفی به‌عنوان دستیارکارگردان، مشاور هنری و روابط‌عمومی، سمیه کاظمی به‌عنوان مدیر صحنه، احمد چراغی به‌عنوان طراح نور، مجید خمسه به‌ عنوان عکاس و امیر مبارکی به‌عنوان طراح پوستر حضور دارند.

«خشم شدید فیلیپ هوتس» از دوم اسفند‌ماه ۹۶ هرشب به‌جز شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ در پلاتو «سه نقطه» میزبان علاقه‌مندان است و اجرای آن تا اواخر اسفند‌ماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار