رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۷ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 27 March

سازمان سینمایی حوزه هنری با فیلم‌های «محمد (ص)، به همین سادگی، فصل نرگس، یه حبه قند و روزهای زندگی»  در سومین هفته فیلم ایران در بوسنی و هرزگوین حضور دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با همکاری رایزنی […]

سازمان سینمایی حوزه هنری با فیلم‌های «محمد (ص)، به همین سادگی، فصل نرگس، یه حبه قند و روزهای زندگی»  در سومین هفته فیلم ایران در بوسنی و هرزگوین حضور دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو، اداره کل همکاری های فرهنگی و ایرانیان خارج از کشور و مجموعه سینما سیتی شهر سارایوو برگزار می‌شود.

این هفته فیلم که در سومین سال متوالی با همکاری مجموعه سینما سیتی برگزار می‌شود، روز گذشته (دوشنبه هفتم اسفند) با نمایش فیلم محمد (ص) ساخته کارگردان شهیر کشورمان آقای مجید مجیدی آغاز و با نمایش چهار فیلم دیگر به مدت پنج روز ادامه دارد.

لازم به ذکر است هفته فیلم ایران یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های رایزنی فرهنگی است که علاوه بر شهر سارایوو، در طول سال در چند شهر دیگر بوسنی و هرزگوین نیز با همکاری نهادهای فرهنگی و اجتماعی این کشور برپا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار