رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
سینما آی فیلم

برنامه «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی وحید رونقی و محمدتنکابنی، این هفته به معرفی فیلم سینمایی «مادری» به کارگردانی و نویسندگی رقیه توکلی می‌پردازد. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی وحید رونقی و محمد تنکابنی هر چهارشنبه از کانال فارسی این شبکه پخش می‌شود. بر اسای این گزارش، اسماعیل […]

برنامه «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی وحید رونقی و محمدتنکابنی، این هفته به معرفی فیلم سینمایی «مادری» به کارگردانی و نویسندگی رقیه توکلی می‌پردازد.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی وحید رونقی و محمد تنکابنی هر چهارشنبه از کانال فارسی این شبکه پخش می‌شود.

بر اسای این گزارش، اسماعیل باستانی٬ فیلم سینمایی «مادری» را که از دوم اسفند اکران شده است، معرفی می‌کند و با کارگردان آن به گفت‌وگو می‌پردازد.

این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی، درباره زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر یزد با یکدیگر زندگی می‌کنند؛ با این تفاوت که یکی عشق خود را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است.

نازنین بیاتی، هانیه توسلی، هومن سیدی، ملیسا ذاکری، مریم بوبانی، آنا زارع، سجاد اسماعیلی و… بازیگران فیلم سینمایی «مادری» هستند.

«سینما آی‌فیلم» چهارشنبه‌ شب‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت ۰۶:۳۰ روز پنجشنبه خواهدبود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار