رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

قیمت بلیت سینماها در تمام کشور افزایش یافت که رقم این افزایش در سینماهای تهران ۲۵ درصد است، اما با توجه به آمار فروش دو روز نخست فروردین، شاهد رونق چندانی در گیشه سینماها نیستیم. در روز چهارشنبه اول فروردین ماه، قیمت بلیت سینماها افزایش یافت و بالاخره یکی از ۶ فیلم نوروزی میلیاردی شد. […]

قیمت بلیت سینماها در تمام کشور افزایش یافت که رقم این افزایش در سینماهای تهران ۲۵ درصد است، اما با توجه به آمار فروش دو روز نخست فروردین، شاهد رونق چندانی در گیشه سینماها نیستیم.

در روز چهارشنبه اول فروردین ماه، قیمت بلیت سینماها افزایش یافت و بالاخره یکی از ۶ فیلم نوروزی میلیاردی شد.

بر اساس سیستم مکانیزه، آمار فروش در روز چهارشنبه اینگونه اعلام شد: مصادره یک میلیارد و ۳۶ میلیون تومان، لاتاری ۴۷۲ میلیون تومان، به وقت شام ۴۵۷ میلیون تومان، لونه زنبور ۳۳۱ میلیون تومان، خرگیوش ۱۴۶ میلیون تومان، فیلشاه ۶۵ میلیون تومان و فِراری ۳۳ میلیون تومان فروخته‌اند.

در روز پنج‌شنبه دوم فروردین هم آمار فروش فیلم‌ها تا ساعت ۱:۰۰ بامداد بدین شرح اعلام شد: مصادره یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان، به وقت شام ۵۰۵ میلیون تومان، لاتاری ۵۰۱ میلیون تومان، لونه زنبور ۳۵۶ میلیون تومان، خرگیوش ۱۵۵ میلیون تومان، فیلشاه ۷۱ میلیون تومان و فِراری ۳۵ میلیون تومان.

بر اساس این اعلام، فیلم «به وقت شام» از «لاتاری» پیشی گرفت و در رتبه دوم ایستاد، اما با توجه به افزایش قیمت بلیت، شاهد رونق چندانی در گیشه سینماها نیستیم. برخی منتقدان و سینماگران معتقدند نمایش ۷ فیلم در اکران نوروزی موجب کاهش رونق در گیشه سینماها شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار