رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه آی‌فیلم برای آخر هفته مخاطبانش در آن سوی مرزها، فیلم سینمایی «دل‌شکسته» را از کانال عربی و «شارلاتان» را از کانال انگلیسی به‌نمایش می‌گذارد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «دل‌شکسته» به‌کارگردانی  علی روئین‌تن و بازی شهاب حسینی با دوبله عربی برای مخاطبان عرب‌زبان این شبکه درنظر گرفته شده […]

شبکه آی‌فیلم برای آخر هفته مخاطبانش در آن سوی مرزها، فیلم سینمایی «دل‌شکسته» را از کانال عربی و «شارلاتان» را از کانال انگلیسی به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «دل‌شکسته» به‌کارگردانی  علی روئین‌تن و بازی شهاب حسینی با دوبله عربی برای مخاطبان عرب‌زبان این شبکه درنظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، بیتا بادران، زنده‌یاد خسرو شکیبایی، رضا رویگری، فریبا کوثری، میرطاهر مظلومی، محمود پاک‌نیت، گوهر خیراندیش و شقایق فراهانی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

دلشکسته داستان دلبستگی دو جوان با طرز فکر متفاوت و از دو خانواده مختلف است که مجبور می‌شوند با هم پایان‌نامه بدهند…

فیلم سینمایی «دل‌شکسته» جمعه ۳۱ فروردین، ساعت ۲۲:۰۰ به وقت مکه(۲۳:۳۰ به وقت ایران) پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ خواهد بود.

همچنین، فیلم سینمایی «شارلاتان» به کارگردانی آرش معیریان شنبه ۱ اردیبهشت، از کانال انگلیسی آی‌فیلم با زیرنویس پخش می‌شود.

شارلاتان درباره رؤیاهای دو جوان است که در قالب یک کمدی فانتزی اکشن بیان می‌شود و امین حیایی، سید جواد رضویان، شقایق فراهانی، مهران غفوریان، اصغر سمسارزاده و ارژنگ امیرفضلی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

«شارلاتان» شنبه ساعت ۲۲:۰ به وقت GMT (۰۲:۳۰ به وقت تهران) روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ خواهد بود.

سینماخانه /حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار