رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

نیکی مظفری معتقد است جشنواره جهانی فیلم فجر با برگزاری کارگاه‌های تخصصی در به روز شدن سینما و سینماگران ایرانی موثر عمل می‌کند. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نیکی مظفری بازیگر با حضور در پردیس چارسو، کاخ سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره […]

نیکی مظفری معتقد است جشنواره جهانی فیلم فجر با برگزاری کارگاه‌های تخصصی در به روز شدن سینما و سینماگران ایرانی موثر عمل می‌کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نیکی مظفری بازیگر با حضور در پردیس چارسو، کاخ سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره این رویداد سینمایی گفت: نکته قابل توجه در جشنواره جهانی فیلم فجر تعامل و همفکری سینمای جهان با سینمای ایران و تبادل فیلم‌ها بین کشورهای مختلف است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و ورک شاپ‌های جشنواره جهانی فیلم فجر بیان کرد: صنعت سینما در جهان از لحاظ تکنیکی سریع به روز می‌شود و جشنواره جهانی فیلم فجر می‌تواند در به روز شدن سینماگران و هنرمندان ایرانی موثر باشد.

مظفری در این مورد تاکید کرد: ورک شاپ‌های تخصصی که هر سال در حوزه‌های مختلف در جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می شود، برای همه اهالی سینما و هنرجویان مفید است و اتفاق خوبی به حساب می‌آید.

وی گفت: حضور در کارگاه های تخصصی جشنواره جهانی فیلم فجر می تواند برای منِ بازیگر راه روشنی را برای رسیدن به هدفی مهم باز کند همچنین با دیدن فیلم های خارجی با تکنیک های بازیگری آشنا می‌شوم.

مظفری در پایان در مورد حضور فعالان محیط زیست در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: هر کدام از ما می‌توانیم قدم هایی هر چند کوچکی برای حفظ محیط زیست برداریم و حضور فعالان محیط زیست نیز با همین هدف است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

سینماخانه/ حامدبهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار