رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر

پیوند سینما و فوتبال در جشنواره جهانی فیلم فجر

مراسم ویژه نمایش فیلم «شور متحد» در آخرین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور اهالی سینما و فوتبال در پردیس چارسو برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سیف‌اله صمدیان مدیررویدادهای ویژه سی ‌و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در این باره […]

مراسم ویژه نمایش فیلم «شور متحد» در آخرین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور اهالی سینما و فوتبال در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سیف‌اله صمدیان مدیررویدادهای ویژه سی ‌و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در این باره توضیح داد: «شور متحد» داستان پرکششی از پشت پرده فوتبال است که توسط فردریک آبارتین کارگردان فرانسوى ساخته شده است.

وی افزود: بازیگران نام آشنایى هم چون ژرار دُپاردیو، تام نیل و تیم راث در این اثر ایفاى نقش کرده‌اند.

به گفته صمدیان، «شور متحد» به داستان شکل‌گیری فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) می‌پردازد.

جهانگیر کوثرى کارشناس فوتبال و تهیه‌کننده، بیژن ذوالفقارنسب کارشناس و مربى پیشکسوت فوتبال، جواد خیابانی کارشناس فوتبال و پژمان راهبر ورزشی‌نویس و کارشناس فوتبال روز جمعه هفتم اردیبهشت، ساعت ١۵ در آیین معرفى این فیلم در بخش رویدادهاى ویژه سى و ششمین جشنواره بین‌المللى فیلم فجر حضور خواهند داشت.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

سینماخانه /حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار