رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تصویربرداری نقش مهناز افشار در مجموعه «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی به پایان رسید. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه؛ کار مهناز افشار که نقش راحله گلشیفته را در این مجموعه شبکه نمایش خانگی ایفا می‌کرد، با تصویربرداری سکانسی در بیمارستان گاندی به پایان رسید و از مجموعه عوامل سریال «گلشیفته» […]

تصویربرداری نقش مهناز افشار در مجموعه «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی به پایان رسید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه؛ کار مهناز افشار که نقش راحله گلشیفته را در این مجموعه شبکه نمایش خانگی ایفا می‌کرد، با تصویربرداری سکانسی در بیمارستان گاندی به پایان رسید و از مجموعه عوامل سریال «گلشیفته» جدا شد.

تصویربرداری مجموعه کمدی اجتماعی «گلشیفته» که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه شده است، از روز ٢٨ آذر ماه سال گذشته با حضور مهدی هاشمی در یزد آغاز شد و این روزها در لوکیشنی در فرمانیه ادامه دارد.

این مجموعه در قالب طنز و با طعنه به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی امروز مردم، مسائل و مشکلات زنان در جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، امیر مهدی ژوله، محمد بحرانی، شیلا خداداد و نسیم ادبی با حضور هومن سیدی از بازیگران این مجموعه هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار