رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بعد از گزارش فاش کننده CNN درباره مورگان فریمن، وکیل این بازیگر سرشناس به موضوع واکنش نشان داده است. به تازگی CNN در مطلبی ادعا کرده که مورگان فریمن بازیگر ۸۰ ساله و سیاه پوست آمریکایی هم رسوایی‌های اخلاقی داشته است. اتفاقی که پیشتر در سال گذشته برای چهره هایی مثل هاروی وینشتاین و کوین […]

بعد از گزارش فاش کننده CNN درباره مورگان فریمن، وکیل این بازیگر سرشناس به موضوع واکنش نشان داده است.

به تازگی CNN در مطلبی ادعا کرده که مورگان فریمن بازیگر ۸۰ ساله و سیاه پوست آمریکایی هم رسوایی‌های اخلاقی داشته است. اتفاقی که پیشتر در سال گذشته برای چهره هایی مثل هاروی وینشتاین و کوین اسپیسی در هالیوود رخ داده بود حالا گربان گیر یکی از محبوب ترین بازیگران معاصر آمریکا شده است. در گزارشی که CNN منتشر کرده یک دستیار تولید و سه نویسنده ادعاهایی را علیه فریمن مطرح کرده اند.

روز گذشته اما وکیل این بازیگر برنده اسکار به ماجرا واکنش نشان داد و نامه ای برای جف زاکر، مدیر CNN نوشت. در این نامه آقای وکیل می نویسد: «قدیم گفته می شد قبل از آن که صداقت بتواند کفشش را بپوشد، دروغ نصف جهان را پیموده است. فقط در چند روز بعد از انتشار گزارش CNN در مورد آقای فریمن، این مطلب میلیون ها بار به سراسر نقاط دنیا سفر کرده و بازگشته است.» رابرت شوارتز وکیل فریمن در بخشی از نامه صحت و قابل اطمینان بودن ادعاهای گزارش CNN را زیر سوال می برد و با توضیح برخی سوء تفاهم ها ادعا می کند که گزارش این خبرگزاری صحت ندارد و آنها باید رسما از بازیگر فیلم «رهایی از شاوشنک» عذرخواهی کنند. متن نامه شوارتز بسیار مفصل است و به شکل یک دادخواست نوشته شده. برخی معتقدند ممکن است آقای وکیل بسته به شرایط، واقعا از CNN شکایت کند. باید دید در روزهای آتی چه بر سر پرونده فریمن می آید.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار