رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» برای اولین بار از آنتن آی‌فیلم عربی با دوبله حرفه‌ای به لهجه شامی روی آنتن قرار می‌گیرد. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال عربی این مجموعه به تازگی این سریال ۴۹ قسمتی را با صداپیشگان معروف سوریه‌ای دوبله کرده و به‌نمایش می‌گذارد. «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» […]

مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» برای اولین بار از آنتن آی‌فیلم عربی با دوبله حرفه‌ای به لهجه شامی روی آنتن قرار می‌گیرد.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال عربی این مجموعه به تازگی این سریال ۴۹ قسمتی را با صداپیشگان معروف سوریه‌ای دوبله کرده و به‌نمایش می‌گذارد.

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» را مسعود کرامتی کارگردانی کرده و بازیگرانی همچون شقایق دهقان، امیررضا دلاوری، فرناز رهنما، فلامک جنیدی، علی عامل‌هاشمی، کاظم سیاحی، فریبا جدی‌کار، محمود بهروزیان، نعیم شیخ‌محبوبی، فاطیما حاجتی و پارسیا شکوری در آن ایفای نقش کرده‌اند.

قصه این سریال اپیزودیک در یک آپارتمان چند واحدی می‌گذرد و روایتگر دغدغه‌های یک زن خانه‌دار به نام شیواست که در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده اما به‌دلیل نبود سرمایه کافی برای تأسیس کلینیک، تصمیم می‌گیرد با استفاده از مهارت‌هایش یک سایت راه‌اندازی کند. او اتفاقات زندگی روزمره و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگانش که درباره نوشته‌های او نظر می‌دهند، در میان می‌گذارد.

مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» از یکشنبه ۱۷ تیر هرشب ساعت ۲۲:۰۰ به‌وقت مکه (۲۳:۳۰ به‌وقت تهران) روانه آنتن شده ‌و در ساعت‌های ۴ بامداد، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار