رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
استقبال از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

ثبت بیش از ۶۸۰ فیلم در جشنواره فیلم مقاومت طی سه هفته اخیر

تاکنون، و در فاصله سه هفته از انتشار فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت؛ سینماگران داخلی و خارجی استقبال قابل توجهی از این رویداد سینمایی به عمل آوردند. به طوری که طی مدت دو هفته بالغ بر ۶۸۰ سینماگر در سایت جشنواره ثبت نام کردند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی […]

تاکنون، و در فاصله سه هفته از انتشار فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت؛ سینماگران داخلی و خارجی استقبال قابل توجهی از این رویداد سینمایی به عمل آوردند. به طوری که طی مدت دو هفته بالغ بر ۶۸۰ سینماگر در سایت جشنواره ثبت نام کردند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ ناصر درخشان مدیر دبیرخانه و انتخاب و ارزشیابی این رویداد سینمایی  با اعلام این خبر، از ثبت ۶۸۳ اثر تا تاریخ ۲۷ تیرماه جاری در سایت جشنواره خبر داد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به فضای اطلاع‌رسانی از طریق رسانه ملی و جامعه‌های سینمایی این روند طی هفته‌های آتی افزایش بیشتری پیدا کند.

مدیردبیرخانه، انتخاب و ارزشیابی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با بیان اینکه این جشنواره امسال درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور سینماگران داخلی و خارجی در دو بخش اصلی «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» آذر ماه۱۳۹۷ برگزار خواهد شد خاطر نشان ساخت: این جشنواره در قالب بخش‌های مسابقه سینمای ایران شامل: فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های کوتاه داستانی، فیلم‌های مستند، بخش جلوه‌گاه نور، بخش روایت نو (مسابقه فیلمسازان اول) و مسابقه سینمای بین‌الملل شامل فیلم‌های سینمایی و کوتاه و مستند، جایزه عماد مغنیه را در بر می‌گیرد.

درخشان یادآور شد: مهلت دریافت آثار جشنواره تا اواسط مردادماه است و علاقمندان می‌توانند آثارشان را به نشانی دبیرخانه جشنواره و یا از طریق ثبت نام در سایت جشنواره ارائه دهند.

مهلت ارسال آثار  ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ و ۵ مهر ۱۳۹۷ زمان اعلام آثار پذیرفته شده است.

شایان ذکر است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آذر ماه سالجاری به دبیری محمد خزاعی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار