رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • دوشنبه 8 مرداد 1397 - 09:27
  • کد خبر : 24436
  • تئاتر
  • چاپ خبر : “مورچه ها” به نوفل لوشاتو می آیند

نمایشنامه‌خوانی “مورچه‌ها” به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی‌منش و کارگردانی پونه عبدالکریم‌زاده در عمارت نوفل لوشاتو خوانش می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی گروه آرمان هنر، نمایشنامه‌خوانی “مورچه‌ها” به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی‌منش و کارگردانی پونه عبدالکریم‌زاده، شنبه ۱۳ مرداد ماه ساعت ۲۱ در عمارت نوفل لوشاتو خوانش می شود. نمایشنامه “مورچه […]

نمایشنامه‌خوانی “مورچه‌ها” به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی‌منش و کارگردانی پونه عبدالکریم‌زاده در عمارت نوفل لوشاتو خوانش می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی گروه آرمان هنر، نمایشنامه‌خوانی “مورچه‌ها” به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی‌منش و کارگردانی پونه عبدالکریم‌زاده، شنبه ۱۳ مرداد ماه ساعت ۲۱ در عمارت نوفل لوشاتو خوانش می شود.

نمایشنامه “مورچه ها” اثر نویسنده انگلیسی کاریل چرچیل بوده که در سال ۱۹۶۲ نگارش یافته و توسط پونه عبدالکریم زاده ترجمه و کارگردانی شده است.

نقش‌خوانان این اثر سپیده دستینه، علیرضا دستمالچی، کتایون کارایی، محمد حسنی، فاطمه یزدان‌پناه می باشند و سایر عوامل عبارتند از: دستیار کارگردان سید مصطفی موسوی‌منش، انتخاب موسیقی پونه عبدالکریم‌زاده، طراح پوستر و بروشور سارا ندیمی، دستیار تهیه محمد حسنی، مشاور رسانه و تبلیغات مسعود همتیان، ساخت تیزر نگاره روحانی، مدیران اجرا آرین احمدی و شیما شامی و عکاسان امیر محنتی، نگاره روحانی و آتوسا امینی.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت اینترنتی تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۱۹۲۴۶۴۹۱۰ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است عمارت نوفل لوشاتو واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱ می باشد

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار