رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه کنندگان سریال «۲۴» اعلام کردند قصد دارند مقدمه‌ای بر سریال «۲۴» را بسازند. به نقل از ایندی وایر، پیش مقدمه‌ «۲۴» که کیفر ساترلند در آن حضور نخواهد داشت، یکی از پروژه‌هایی است که بر مبنای سریال پرطرفدار «۲۴» جلوی دوربین می‌رود. یک ماه پیش اعلام شد تهیه کنندگان سریال «۲۴» یعنی هاوارد گردون، جوئل […]

تهیه کنندگان سریال «۲۴» اعلام کردند قصد دارند مقدمه‌ای بر سریال «۲۴» را بسازند.

به نقل از ایندی وایر، پیش مقدمه‌ «۲۴» که کیفر ساترلند در آن حضور نخواهد داشت، یکی از پروژه‌هایی است که بر مبنای سریال پرطرفدار «۲۴» جلوی دوربین می‌رود.

یک ماه پیش اعلام شد تهیه کنندگان سریال «۲۴» یعنی هاوارد گردون، جوئل سارناو و رابرت کوچران قصد دارند یک نسخه جدید از سریال «۲۴» را بسازند، حالا رسما اعلام شده یک پیش مقدمه بر سریال «۲۴» ‌با حضور جک باوئر جوان و درباره زمانی که او تازه وارد دنیای سی‌تی‌یو می‌شود، ساخته می‌شود.

این سریال جدید به تهیه کنندگان اجازه می‌دهد تا شخصیت محبوب جک باوئر را که در همه فصل‌های سریال کیفر ساترلند بازیگر آن بود، دوباره به قاب تلویزیون برگردانند.

البته طبیعی است که کیفر ساترلند نمی‌تواند در نقش جک باوئر جوان ظاهر شود و این نقش باید توسط فرد دیگری ایفا شود.

سریال جدید «۲۴» باز هم از ۲۴ اپیزود تشکیل می شود.

پیش مقدمه «۲۴» یکی از دو نسخه‌ای است که کمپانی فاکس قصد دارد روی آنتن بفرستد.

گفته شده یک فصل جدید با بازی جرمی دانر درباره یک بازرس زن نیز در دست تهیه است.

گردون در این باره گفت: دارم دوباره همه فصل‌های این مجموعه ۱۳ ساله را تماشا می‌کنم و بعضی جاها را که می‌بینم، با خودم می‌گویم وای این هنوز عالی است. خیلی جاها را فراموش کرده بودم و دیدن آنها واقعا مرا شگفت‌زده می‌کند.

مجموعه «۲۴»‌از ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ روی آنتن رفت. پس از چهار سال فاصله سریال «۲۴: یک روز دیگر زندگی کن» با حضور شخصیت جک باوئر ساخته شد. بعد «۲۴: میراث» در سال ۲۰۱۷ روی آنتن رفت که یک شخصیت سیاه‌پوست در نقش اصلی آن ظاهر شده بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار