رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه آی‌فیلم، «دختری با کفش‌های کتانی» را برای نمایش پنجشنبه‌شب این هفته درنظر گرفته است. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، پس از نمایش این فیلم سینمایی رسول صدر عاملی در مقابل مجری برنامه «کافه فیلم»، به بررسی و نقد این اثر می‌پردازند. پگاه آهنگرانی، مجید حاجی زاده، عبدالرضا اکبری، اکرم محمدی، داریوش […]

شبکه آی‌فیلم، «دختری با کفش‌های کتانی» را برای نمایش پنجشنبه‌شب این هفته درنظر گرفته است.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، پس از نمایش این فیلم سینمایی رسول صدر عاملی در مقابل مجری برنامه «کافه فیلم»، به بررسی و نقد این اثر می‌پردازند.

پگاه آهنگرانی، مجید حاجی زاده، عبدالرضا اکبری، اکرم محمدی، داریوش مودبیان، محمود جعفری، نادیا دلدار گلچین، محمود عزیزی، بهمن زرین پور، مهدی میامی و مینا جعفرزاده در «دختری با کفش‌های کتانی» ایفای نقش کرده‌اند.

ماجرای این فیلم سینمایی محصول سال ۱۳۷۷ از این قرار است: آیدین و تداعی که در پارک با هم آشنا شده بودند، حین گردش در پارک توسط مأموران نیروی انتظامی به کلانتری برده می‌شوند. با تشکیل پرونده و تا برگشت آن از دادسرا آیدین در کلانتری مانده و …

آی‌فیلم پنجشنبه ۱۱مرداد، رأس ساعت ۲۱ فیلم سینمایی «دختری با کفش‌های کتانی» را روانه آنتن می‌کند و پس از آن «کافه‌فیلم» با حضور سازنده این اثر به مدت ۲۵ دقیقه به جزئیات آن می‌پردازد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار